station_hendrik Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 hoi, Wij hebben in een kantine een computer staan voor internet, maar een 1 of andere grappenmaker veranderd de netwerkinstelling van de netwerkkaart waardoor internet niet meer werkt. (static ip-adres) Hoe kan zorgen dat dit niet meer gebeurd? Kan ik bv een gebruiker aanmaken met weinig rechten ofzo zodat deze geen instellingen mag wijzigen? en hoe werkt dit dan ongeveer? Op de pc staat xp-prof --> Windows logica: Afsluiten onder Start
winwiz Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: station_hendrik hoi, Wij hebben in een kantine een computer staan voor internet, maar een 1 of andere grappenmaker veranderd de netwerkinstelling van de netwerkkaart waardoor internet niet meer werkt. (static ip-adres) Hoe kan zorgen dat dit niet meer gebeurd? Kan ik bv een gebruiker aanmaken met weinig rechten ofzo zodat deze geen instellingen mag wijzigen? en hoe werkt dit dan ongeveer? Op de pc staat xp-prof Je zegt het zelf al... maak een extra gebruiker aan die geen admin rechten heeft.... Zet wel een goed wachtwoord op je eigen account. Eventueel kun je een gast account gebruiken. Waarom typen als het op internet staat http://support.microsoft.com/kb/279783/nl Hier het verschil tussen de soorten accounts:http://www.microsoft.com/netherlands/beveiliging/computer/advanced/useraccount.mspx Nu heb je meer dan genoeg informatie denk ik Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
vGnp Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: station_hendrik Hoe kan zorgen dat dit niet meer gebeurd? XP in Kiosk Mode zetten. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Sjattuh Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Windows Steady State kan je ook naar kijken. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Windows Steady State kan je ook naar kijken. Is dat niet ongeveer hetzelfde als kiosk mode? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Sjattuh Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Geen idee? Ik heb nooit iets met Kiosk mode gedaan - sterker nog, dit is voor het eerst dat ik er iets van hoor. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen