Ga naar inhoud


vliegtuigje spotten?


joker55

Aanbevolen berichten

Al surfend kwam ik eens op de volgende site:

 

http://casper.frontier.nl/

 

hier kan je live de vliegtuigen zien, die boven je woonplaats vliegen, en je kan direct zien waar ze eventueel heengaan.

Klik op bijv Amsterdam, en in een nieuw scherm wordt de kaart van Nederland getoond.

Even het laatste kwartier wordt snel getoond met alle vliegtuigbewegingen, dan is het plaatje live.

 

Soms is het toch best druk, en vooral de rij voor Amsterdam is soms indrukwekkend.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Goeie tip deze site cool

Zit er vaak in maar blijft toch iets magisch hebben dat vliegen.

Die 15 min vertraging zal wel een soort beveiliging zijn tegen terrorisme .

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Goeie tip deze site cool
Zit er vaak in maar blijft toch iets magisch hebben dat vliegen.
Die 15 min vertraging zal wel een soort beveiliging zijn tegen terrorisme .


Die "beveiliging" tegen terrorisme kan dan wel ongedaan gemaakt worden voor € 5 per maand, je kan dan live kijken (zoals het tot een maand of wat geleden was) :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Goeie tip deze site cool
Zit er vaak in maar blijft toch iets magisch hebben dat vliegen.
Die 15 min vertraging zal wel een soort beveiliging zijn tegen terrorisme .


Die "beveiliging" tegen terrorisme kan dan wel ongedaan gemaakt worden voor € 5 per maand, je kan dan live kijken (zoals het tot een maand of wat geleden was) :D
Oh dan is t een beveiliging tegen zijn lege bankrekening :D

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ja het werkt net als bij een dealer, eerst een poosje gratis geven en daarna geld vragen voor dat lekkers.

 

Het is wel een mooie applicatie en werkt goed, ik heb uitzicht op de Kaagbaan op mijn werk en er was maar een kleine vertraging van een minuut of twee denk ik. Nu is er dus een vertraging ingebouwd van 15 minuten voor niet betalende gebruikers, maar het blijft een leuk iets!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen de site nog live-beelden vertoonde volgde ik hem ook wel eens. Meerdere keren ontdekte ik dat niet alle vluchten getoond werden, we wonen hier onder zo'n 'snelweg' en zagen en hoorden grote toestellen overkomen, terwijl er volgens de site 'niets' in de lucht was in onze omgeving. CIA? :D

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...