Ga naar inhoud


Enkele vragen voor aankoop


Tuneboy

Aanbevolen berichten

Gast Gman2oo6
Origineel bericht van: SatMann
net effen geïnformeerd.

gezien we overal met grote backorders zitten krijgen we altijd de laatste revisies...



jep en ben maar blij
want de upgrade kit gaat dus 15 euro excl. kosten
zoals het er nu naaruit ziet en alleen aan dealers uitgedeeld worden die dit kunnen verwisselen
schijnt een weerstand op het mainboard te zijn die moet verwisseld worden
( en hiervoor mogen hun ook weer geld vragen )
Echter advies wat van de importeur uitgaat is om het inbouwen gratis te doen

bron : de importeur
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wanneer gaat er nou meer bekend worden over die upgrade, want het duurt nu wel lang. Als me dit dan 15€ gaat kosten maakt me niet zoveel uit, maar laat ze een opschieten.

 

Gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag hopen dat ze dat in de nieuwe hardware opgelost hebben, want een PVR die 20 watt in stand-by verbruikt is een beetje jammer.

 

@Duolist : "Nee, bij ons wordt de PVR overdag niet gebruikt" :D

 

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik denk dat ik een neiging bespeur om de vakantiecentjes in huize jos om te zetten in een VU+ :D

(alleen moeders weet het nog niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don't push your luck! :D

 

Gelukkig is de vakantie al geboekt en moeders gebruikt de PVR het meest van ons allemaal, dus die zou helemaal blij worden als ze 5 programma's tegelijk op kon nemen.

Maar ze vraagt er nooit om, ze is zo gehecht aan Inverta denk ik? :D

 

Ik kan dan natuurlijk wel vanuit de PC kijken via de Vu+ naar de programma's die ik graag zou willen zien, als de tuners dat toelaten uiteraard. crazy

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gman2oo6
........want de upgrade kit gaat dus 15 euro excl. kosten
bron : de importeur

Als je de importeur aanhaalt, doe dat dan goed. Want dit staat er niet!

Origineel bericht van: JosFop4Sat
.......Maar ze vraagt er nooit om, ze is zo gehecht aan Inverta denk ik? :D......

...... of ze weet niet dat dit kan cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: JosFop4Sat
Don't push your luck! :D

Maar ze vraagt er nooit om, ze is zo gehecht aan Inverta denk ik? :D

Ik kan dan natuurlijk wel vanuit de PC kijken via de Vu+ naar de programma's die ik graag zou willen zien, als de tuners dat toelaten uiteraard. crazy

Ja, vrouwen onder elkaar hè, daar kom je niet tussen.

Je kan wel op de PC kijken maar dan houd je volgens mij 1 tuner bezet, je kan dan problemen krijgen (met je vrouw en de VU) als er een opname gestart moet worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gman2oo6
Origineel bericht van: Duolist
Origineel bericht van: Gman2oo6
........want de upgrade kit gaat dus 15 euro excl. kosten
bron : de importeur

Als je de importeur aanhaalt, doe dat dan goed. Want dit staat er niet!


Jeetje azijnpisser !?
nou prima dan voor de azijnpisser hier
( zoveelste keer dat jij mij aanvalt...en zo in je history te zien niet de enigste waarbij je dat doet .bvb Ron ex eigenaar ! )
Quote van de Importeur / hoofdleverancier van Nederland daar waar iedereen zijn box kon registreren voor 22 maart

Maxdigital

Citaat:

Het enige dat bekend is dat de consument/ klant het zelf niet kan upgraden.
Zover het nu eruit zal VU+ Korea rond 15 euro excl BTW per "upgrade" kit vragen. (dit is jammer en we hadden gehoopt dat ze deze gratis zouden geven.)
Ik verwacht dat de rede is dat ze geld vragen omdat sommige personen gaan zeggen dat het een hardware fout is en dat VU+ dat toegeeft. Door sommige felle "onterechte" reacties naar VU+ hebben ze waarschijnlijk besloten er toch geld voor te vragen.
Het is geen hardware fout en ja het was ook niet slim van VU+ Korea om geen RTC toe te voegen vanaf begin.

Wij willen in iedergeval de klanten welk zo vriendelijk waren te registreren om zo goedkoop mogelijk / gratis te helpen aan de upgrade KIT.
Wij krijgen als het goed is volgende week een sample en dan gaan we kijken als het door een dealer makkelijk te upgraden is.
Er zal waarschijnlijk een weerstand vervangen worden op de mainbord en hierdoor om kwaliteit te behouden laten we dit alleen door dealers doen welk aangeven dit te kunnen doen.

Wij gaan de dealers (waarschijnlijk half mei) bevoorraden met kits. We adviseren de dealers de kits gratis (excl evt postkosten) in te bouwen.

(ter verduidelijking: Klanten welk hebben geregistreert voor bepaalde datum kan de upgrade kit gratis krijgen bij een dealer. Als de dealer geld gaat vragen voor inbouw is aan de dealer. Als de consument zelf de aanpassingen doet vervalt de garantie.)


en nou kappen met die onzinnige uithalen van jou !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gman2oo6
......en nou kappen met die onzinnige uithalen van jou !!

Nu je het goed hebt aangehaald, zie je dat mijn opmerking toch niet zo onzinnig was: waar jij stelde dat deze update €15 gaat kosten, stelt de importeur dat deze (voor degenen die tijdig gereageerd hadden) gratis is (ex. eventueel inbouw, afhankelijk van de betreffende dealer).
Aan het verstrekken van verkeerde info heeft niemand iets!

En wees een beetje vriendelijker, dan leef je veel langer en heb je veel meer plezier wink Ik denk trouwens dat ook niemand zit te wachten op de beledigingen die je uit!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DreamSat06

afgelopen weekend ook een VU+ Duo gehaald. met serie MA0111XXXXX .

Vraag:Dus hoeft deze dan NIET geupdate worden / gemeld worden bij de importeur?

 

ter info: de Bracket voor de Harddisk zit er blijkbaar af fabriek in. Ook de Voedingskabel en SATA kabel waren gemonteerd en onder de Bracket klaar gelegd voor montage aan de Harddisk.

 

In de doos zate 4 schroefjes met 4 rubbertje voor de montage van de Harddisk in een plastic zakje.

 

Dus blijkbaar hoeft niets meer door een winkelier los bijgeleverd te worden.

 

Dit ter info :-)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Waar twee kijven, hebben twee schuld.
Als bijde kemphanen nu eerst eens rustig nadenken voordat ze verder gaan elkaar het leven zuur te maken is dit in het belang van de andere VU+ gebruikers.
Hier zit echt niemant op te wachten.

Ik verzoek je vriendelijk dit volstrekt onterecht verwijt van het forum te verwijderen.

PS: Beide is met "ei" en niemand schrijf je met een "d". Het minste wat je van een moderator mag verwachten is dat hij Nederlands spreekt en schrijft!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je via PM al verteld waarom dit is gebeurd.

Je reactie was exact wat ik er van verwachte en van dezelfde strekking die je hier nu op het board etaleert.

 

Nu gaat deze discussie te koste van de gebruikers op het forum en dat is niet de bedoeling en niet toegestaan.

Ik sta nog steeds open voor een verdere discussie maar alleen via PM ga ik verder en niet op het forum.

Nieuw beleid is goed maar je moet ook weer niet te vergaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...