Gast Kimble Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Citaat: Zweedse tv draait op Android De Zweedse tv-fabrikant People of Lava heeft naar eigen zeggen de eerste tv ter wereld gemaakt, die gebaseerd is op Googles besturingssysteem Android. Google riep onlangs al iets over het aanbieden van allerlei Google-diensten op televisies. People of Lava nam deze kreten ter harte en heeft de eerste televisie ter wereld ontwikkeld die volledig gebaseerd is op Googles besturingssysteem Android. De televisie – die de naam ‘Scandinavia’ zou dragen – heeft een schermdiagonaal van 42 inch, een Full-HD resolutie en beschikt over een internetaansluiting. Via deze verbinding en voorgeïnstalleerde widgets biedt de tv toegang tot YouTube, Google Maps, het weer, een webbrowser, Facebook, Twitter en meer. Het apparaat is volgens Wired vanaf september te koop en moet tussen de 2000 en 2500 euro gaan kosten. Ook zou de Zweedse fabrikant aan grotere broertjes werken van de Scandinavia: eentje van 47 en eentje van 55 inch. Wanneer deze modellen zullen verschijnen, is nog niet bekend. Bron Nu.nl @ 7 april 2010
vGnp Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Fijn. Kunnen ze ook daar gaan bijhouden waar we naar vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast calculator Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Zodra je IPTV krijgt, zien ze exact waar je naar kijkt.
Miauw Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 YouTube op een monitor van 19 inch is al niet zo van kwaliteit, laat staan op 42, 47 en 55 inch, maar mogelijk zal dat in de toekomst beter worden, ik vraag me wel af hoe lang dat zal gaan duren. Ik vind 32 inch al een groot scherm, maar smaken verschillen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Littlesat Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik bekijk hier toch wel af en toe echte HD "streams" van youtube en die zien via mijn Dreambox of VU+Duo prima uit... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Vooral dat ik dan ook nog kan twitteren terwijl mijn schoonmoeder naar The Bold & the Beautiful wil kijken vind ik een feature dat ik niet zou willen missen op mijn TV in de huiskamer. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Bigfoot Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Je moet sowieso je schoonmoeder geen soapseries laten kijken in je eigen huiskamer. Heb je geen kelder?
cookie monster Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Heb je geen kelder? Grafkelder C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen