ferrarisat Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 hoe krijg ik mijn film van de harde schijf in mijn DM 800 naar mijn HD op de computer om ze te branden? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gast Mimisiku Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Kan zelfs nog makkelijker: Open de WebInterface van je Dreambox..Klik op 'Recordings'. Je lijst van opgenomen films verschijnt...Daaronder zie je drie knopjes waarvan ééntje heet 'download'. Het alternatief is natuurlijk via FTP.. Kan heel mooi met DCC van BernyR..Let er wel op dat je de E2 versie gebruikt... Heb nog mijn 7000s omdat de 800HD nog steeds niet leverbaar is....
bigtwin Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik zou samba installeren, kun je en mapping aanmaken naar je 800 en de schijf gewoon met de windows verkenner benaderen. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Neptunus Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Nog een tip: gebruik voor het downloaden eerst de cutlist editor plugin om de reclames eruit te halen en het stuk voor en achter de film. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast zzzzzzz Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: Neptunus Nog een tip: gebruik voor het downloaden eerst de cutlist editor plugin om de reclames eruit te halen en het stuk voor en achter de film. Ik heb die cutlist editor nog niet gebruikt. Is dat dan zoveel makkelijker dan een programma als VideoRedo op PC ? Daar kun je tot op de frame nauwkeurig gaan bepalen waar je de reclame uitknipt.
Gast Mimisiku Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Citaat: Ik heb die cutlist editor nog niet gebruikt. Is dat dan zoveel makkelijker dan een programma als VideoRedo op PC ? Daar kun je tot op de frame nauwkeurig gaan bepalen waar je de reclame uitknipt. Ik gebruik DVR-Studio (even zoeken met Google wegens commerciële link). Staat ook toe om frame by frame te editen en brandt daarna desgewenst op DVD.. Gebruik het al jaren en bevalt uitstekend. Regelmatig updates en dus ook geschikt voor de nieuwere Windows varianten...
michel130 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 gewoon met een video bewerkings programma, kan je dit ook allemaal mee doen. Je kan een dvd menu maken, overgangen inbrengen etc. met pvastrumento kan je de ts file demux naar mpeg of iets anders. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen