Murdock Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Ik zoek iemand die het bijgevoegde logo kan omtoveren in een transparant logo en eventueel de kwaliteit iets kan verhogen. Ik ben totaal niet thuis in Photoshop, maar er is vast een handig figuur aanwezig op sat4all die me daarmee kan helpen... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Kowalski Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Dat wordt lastig van zo'n plaatje met kleurovergangen, erg mooi zal het dan nooit worden. Heb je de afbeeldingen en teksten (fonts) ook nog als losse objecten? Dan is het handiger om daarmee opnieuw een afbeelding te maken. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Murdock Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Ja, had ik die nog maar... Als iemand kan zeggen hoe het onderste lettertype zou kunnen heten of een lettertype wat er erg dicht bij in de buurt komt dan kan ik eventueel het verhaal opnieuw genereren. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
kriebie Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik heb er werkelijk de balle verstand van, maar ik zou zeggen google eens op "font herkenning", je kan bijv. een scan uploaden naar www.myfonts.com, die zou dan de naam van het juiste / best passende font moeten geven.
waterpas Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Hoe kan ik hier een afbeelding plaatsen? Ik heb wellicht wat voor je, als het je goedkeuring kan wegdragen. waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Murdock Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Even toevoegen als attachment. Via plaatsingsopties en dan klikken op Bestandsbeheer. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
waterpas Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Vindt je dit wat? waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Murdock Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Heb je hem ook transparant als .GIF? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
waterpas Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik kan 'm converteren naar .GIF In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Murdock Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Lege afbeelding.. Try again Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
waterpas Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Nog eens In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Murdock Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Deze is niet transparant, maar heeft een witte achtergrond. Kun je dat nog fixen? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
waterpas Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Oke, ga ik nog even proberen. waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
waterpas Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Nu moet het goed zijn, is ie voor op de website? In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Murdock Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Inderdaad, nu wel. Ik moet even kijken of ik hem nog wat kan oppoetsen, want ik zie dat de kwaliteit flink achteruit is gegaan.... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen