waterpas Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Murdock, Als je me de achtergrond kunt geven kan ik hem via Painter erop zetten, ik denk dat de kwaliteit dan beter is, kijk maar waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Gast AlanS Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Waarom niet gewoon wat nieuws maken. Dit ziet er toch niet uit?
Con Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Weliswaar bijzaak maar een ludieke manier om aandacht te trekken voor een site. Ik ben overigens nog "even" wezen zoeken maar na 2.600 fonts was ik het zat, er stonden op de gezochte site 38.000 fonts. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Murdock Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 Het gaat vooral om het font waarin de tekst "Brabants Alternatief Radioamateurnet" staat. Ik zoek dit of een bijna gelijkwaardig font. Ik kan het simpelweg niet meer terugvinden. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast AlanS Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Die banner van kimble is al een hele verbetering.
Moderator Matchless Geplaatst: 9 april 2010 Moderator Geplaatst: 9 april 2010 Ik zou alleen andere kleuren gebruiken want dat roze is "So G*y" Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Gast Kimble Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Die koptekst Oranje Ondertekst opsplitsen in Rood/Wit/Blauw. Nederlands tintje.
Softmatic Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Ik heb ook even een poging gedaan. Het bronbestand stuur ik ook mee. Zo kun je zelf één en ander aanpassen naar wens en het zelf naar transparante PNG exporteren. Is gemaakt in Inkscape.
waterpas Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Complimenten Softmatic, Inkscape is 'n Linux programma? voor Murdock heb ik nog een link, (als dat is toegestaan) daar kun je de ondergrond online, transparant laten maken. waterpas http://www.lightsphere.com/dev/transp/ In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
EL PIÑO Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Origineel bericht van: Murdock Het gaat vooral om het font waarin de tekst "Brabants Alternatief Radioamateurnet" staat. Ik zoek dit of een bijna gelijkwaardig font. Ik kan het simpelweg niet meer terugvinden. Ik vind dat font eigenlijk nogal 1998. Waarom per se dat font? Als ik dat logo opnieuw zou ontwerpen zou ik het lekker strak doen, leuk icoontje als herkenning ernaast. Nu ben ik ook een enorme fan van zo strak mogelijke ontwerpen (blijkbaar, dat vond mijn docente redactionele vormgeving in ieder geval). Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Softmatic Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Waterpas, Inkscape is gewoon opensource. Werkt ook op wind*ws. Ik heb het gemaakt onder linux, maar dat doet er niet toe. Het bronbestand (.SVG) is makkelijk aan te passen. Lettertype kun je zelf wijzigen. En het portofoonplaatje heb ik nagetekend in Inkscape. Maar ook dat is natuurlijk nog aan te passen. Dat is het voordeel van een vectortekeningen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen