de vrije fries Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 hoi, de zender TV 3 catalonie is fta gestart via: astra 19,2 op 11686 v 5/6 22000 hispasat 11811 v 27500 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
matthew_be_wvl Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Zat die daar al geen jaren op? Ik heb alleszins als jaren gratis TV3 Catalunya via Astra 19,2°E... Of zijn ze begonnen in breedbeeld? Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
joshetscheleei Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 zou ik daar vanavond real madrid-barcelona op kunnen bekijken, of zou het beeld op zwart gaan tijdens de wedstrijd? ik kan Astra 19.2E ontvangen en zie ook LaSexta in mijn zenderlijst staan, maar die valt niet te ontvangen zonder kaart? (als uitwijkmogelijkheid voor voetbal straks als TV3 geen signaal geeft)
ReneBee Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Helaas, volgens de live on sat site kun je alleen op 42 oost, NTV Turkije FTA kijken. In Spanje wordt de wedstrijd door La Sexta uitgezonden en die zit in het pakket van Digital+. René.
joshetscheleei Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 staat nochtans ook aangekondigd op site van TV3 Catalunya
Alfons Verbiest Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Ik ben bang van niet. Op de EPG en de teletekst van TV3 Cat staat een film uit 2006 aangekondigd. Misschien mag die wedstrijd alleen via de landzenders verspreid worden en niet via satelliet?
joshetscheleei Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Ik ben bang van niet. Op de EPG en de teletekst van TV3 Cat staat een film uit 2006 aangekondigd. Misschien mag die wedstrijd alleen via de landzenders verspreid worden en niet via satelliet? Ik denk dat je gelijk hebt, ik zie ook de film. En er is geen manier om die LaSexta te bekijken buiten Spanje?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen