Ga naar inhoud


Waar blijft MediaLabs?


Gast Wil Weten

Aanbevolen berichten

Gast Wil Weten

Ron heeft zijn taken neergelegd, en MediaLabs is de nieuwe eigenaar.

Goed dat wordt keurig gemeld door AlenS, maar ik had inmiddels wel een

berichtje van MediaLabs zelf verwacht.

 

Dus bij deze het verzoek, MediaLabs geef svp een korte presentatie op het board.

 

 

Met Vriendelijke Groet,

 

 

Wil Weten.

 

PS ik mis het duipje in mijn handtekening

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Media Labs heeft Alan en Duwgati op een paar kleine voorwaarden na de ruimte gegeven dit forum op eigen kracht te beheren.

 

De voorwaarden houden in:

 

• Het forum wordt zo voortgezet zoals het nu is, waarbij alleen het beleid wijzigt.

 

• Er mag geen reclame gemaakt worden. Dus geen links naar satelliet/computer/TV winkels of andere sites met een heel duidelijk commercieel doel. Dit met het doel het forum zuiver te houden en te voorkomen dat leden het forum gaan misbruiken om op slinkse wijze reclame voor zichzelf of een ander te maken.

 

• Daarnaast moet men natuurlijk opletten dat er geen zaken op het forum geplaatst worden waarmee wij als eigenaar in juridische problemen kunnen worden gebracht.

 

Voor de rest heeft het nieuwe beheer team carte blanche wat ons betreft.

 

Als dat allemaal goed gaat, hebben wij op het forum weinig te zoeken en zul je verder van Media Labs dus weinig tot niets horen.

Wij doen verder alleen het technisch beheer, zoals de technische wijzigingen die mijn collega Ronald de afgelopen dagen doorgevoerd heeft, waardoor het forum ook wezenlijk sneller is geworden.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Wil Weten

Dank je Michel voor je antwoord, het is lovenswaardig dat jullie het board gered hebben.

 

Maar ik (en met mij mogelijk vele anderen) willen wel graag wat meer weten van MediaLabs.

 

Uiteraard heb ik de site bezocht, maar wat meer info over de activiteiten, geschiedenis en bedrijfsvisie is zeer welkom.

 

Dat er leuke zaken staan te gebeuren heeft AlanS al laten doorschemeren, maar wat kan het bedrijf zoal?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: Michel
• Er mag geen reclame gemaakt worden. Dus geen links naar satelliet/computer/TV winkels of andere sites met een heel duidelijk commercieel doel. Dit met het doel het forum zuiver te houden en te voorkomen dat leden het forum gaan misbruiken om op slinkse wijze reclame voor zichzelf of een ander te maken.


Valt dit daar ook onder?
Of vat ik die regel nu te ruim op?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Origineel bericht van: Michel
• Er mag geen reclame gemaakt worden. Dus geen links naar satelliet/computer/TV winkels of andere sites met een heel duidelijk commercieel doel. Dit met het doel het forum zuiver te houden en te voorkomen dat leden het forum gaan misbruiken om op slinkse wijze reclame voor zichzelf of een ander te maken.


Valt dit daar ook onder?
Of vat ik die regel nu te ruim op?


Ben geen Mod, beheerder maar kan je naar mijn mening wel een antwoord geven.
Satelliet/comuter/TV winkels/Bouwmarkten/Supermarkten/Onderdelenleveranciers en/of groothandels van deze kunnen door het vernoemen van hen financiele profijt halen uit dit druk bezochtte forum. Dit forum is hobbymatig en geen reclamezuil.

Dienstverleners in de zin van providers zoals CD, DIGITENNE, ADSL-Providers mag over gesproken worden. Je zit echt aan één van deze jongens vast, anders kan je je hobby niet uitvoeren. Begin je net, Google of kijk op vergelijkings-websites.

Equipment? Google is your friend.
Onderdelen? Google is your friend.

Als er iemand een keuze wil maken voor de aanschaf van een telefoon oid. Een discussie hierover is nooit weg. Er zijn legio bedrijven die je een telefoon kunnen verkopen.

Prijzen op dit board allemaal in het topic Te koop aangeboden of Te koop gevraagd. Elders horen ze gewoon niet thuis.

Mocht er nu een onderdeeltje om te solderen of een AB-tje echt niet te vinden zijn dan een simpele vraag erna in Te koop gevraagd en het kan per pm "afgehandeld" worden. (tussen aanhalingstekens, omdat iedereen wel weet dat er fysieke adressen worden ge-pm-ed).

Als we met z'n allen het forum op deze manier schoon houden, dan hebben de Mod's minder werk. De afgelopen 10 jaar zijn er meer dan 283.000 onderwerpen gestart en daar zit een hele berg leerzame informatie op wat dagelijks wordt geactualiseerd.

Dit zijn mijn woorden/gedachten en ik respecteer ieder zijn andere mening hierover.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Ok, kan ik me wel in vinden. Alleen loop je wel het risico dat het soms toch een soort van promotopic wordt.

 

En dat gevoel had ik een beetje bij het door mij gegeven voorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hummiesat
Ok, kan ik me wel in vinden. Alleen loop je wel het risico dat het soms toch een soort van promotopic wordt.

En dat gevoel had ik een beetje bij het door mij gegeven voorbeeld.


Als CD op dit forum aanwezig is dan zie ik in technische postings of postings met nieuwswaarde geen enkel probleem. Grens is echter dat ze niet gaan zeggen dat ze een aanbieding hebben of verwijzen naar apparatuur.
CD levert tegen betaling (prijs is vast en geldt voor iedereen) een dienst, welke te gebruiken is dmv een smartcard.
In welke tuner de abbonee de kaart insteekt is niet aan CD. Je mag volgens de wet de kaart niet manipuleren waarvan SAT4ALL zich dan ook volledig distantieert en ook voor de leden geldt als ze dit forum daarvoor willen gebruiken.

Nogmaals de grens/scheidslijn zit hem in providers van SAT4ALL hobby gerelateerd.

Voorbeeldje; Ik heb een posting gedaan in het nieuwsforum over een Google Android TV, dat is nieuws. Merk??? Al had Supertech het op de markt gezet.... geheel niet interresant.

Voorbeeldje; Philips komt op de markt met een Linux-tuner. Laat Philips de specificaties maar posten. Zijn hun niet als eerste dan zal een medelid dit wel melden op het forum. ( Had trouwens wel de beste 1 april grap kunnen zijn dit jaar Philips met een Linux-tuner whistle )

Al met al reden te meer dat MediaLabs een sublieme zet heeft gedaan door SAT4ALL in de lucht te houden. Er zitten hier bergen Newsleechers, Linux-Nerds, (Beta)testers, welwillende freaks die open staan voor innovatie.

nb: Sat-gerelateerd mis ik wel één ding en dat is navigatie. Waarom dit niet en een GSM wel (GSM is echt niet sat-gerelateerd zonder nav. en ook geen (home)multi-media(theater) geval al staat het wel in de kinderschoenen met VOIP smile )
Link naar reactie
Delen op andere sites

CD is( zoals je vast en zeker weet) binnen nederland de enige provider op satelliet gebeuren.

 

Dus kun je ( naar mijn mening) is daar weinig reclame voor maken.

Er is immers geen andere legale keus mogelijk.

 

Bij kabel boeren ben je regio gebonden en blijft er ook weinig keus over.

 

Bij telefonie, ADSL en mobiele telefonie zijn vragen naar storingen en problemen wat instellingenaan gaat naar mijn mening wel ok

Als je dan weer de vragen gaat krijgen wat is de betere provider.

Dan kom je in dat grijze gebied zijn het promo topics ja of nee.

 

Kan soms inderdaad een dilemma zijn.

 

En Kimble was me net ff wat eerder voor in mijn antwoord.

 

 

 

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

Je kunt natuurlijk wel satelliet gaan promoten boven kabel of digitenne.

In dat geval promoot je dus (in)direct de aanbieder.

 

Maar we gaan off-topic en het on-topic antwoord heeft Michel al gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...