bliksem Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 ach wat maak het uit Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Beheerder Michel Geplaatst: 11 april 2010 Beheerder Geplaatst: 11 april 2010 Dat komt waarschijnlijk omdat dit systeem ooit niet goed heeft gewerkt, misschien wel lang geleden, je daar eerder over geklaagd hebt en toen een moderator die titel handmatig gewijzigd heeft. Een handmatig ingevulde titel (custom member title) heeft voorrang op de automatisch gegenereerde titel, die je krijgt als je een bepaald aantal berichten hebt bereikt. Ik heb je custom title verwijderd en zie daar Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Michel je daar eerder over geklaagd hebt en toen een moderator die titel handmatig gewijzigd heeft Ik kan het me niet heugen, maar als ik een custom member title had, dan zal dat ongetwijfeld zo zijn. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
mereltje Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Zou het kunnen dat de pm,s niet meegeteld worden??? Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Beheerder Michel Geplaatst: 11 april 2010 Beheerder Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Michel je daar eerder over geklaagd hebt en toen een moderator die titel handmatig gewijzigd heeft Ik kan het me niet heugen, maar als ik een custom member title had, dan zal dat ongetwijfeld zo zijn. vGnp Zoals je aan [Re: mereltje] kunt zien, reageerde ik op mereltje en niet op jou. @mereltje, natuurlijk worden PM's niet meegeteld. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Poetsdoekje Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Michel je daar eerder over geklaagd hebt en toen een moderator die titel handmatig gewijzigd heeft Ik kan het me niet heugen, maar als ik een custom member title had, dan zal dat ongetwijfeld zo zijn. vGnp Michel is best wel duidelijk in zijn antwoord, de diverse titels werden handmatig ingevoerd (custom member title) het komt dus niet bij je avatar te staan En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
mereltje Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Dank je voor de reactie Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Fredo Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Wil Weten Tjeetje, heb je een paar duizend berichten geplaatst, kom je terug ben je een proef lid Nou, dat gaat niet goed, want ik smaak denk ik niet zo lekker Met Vriendelijke Groet, Wil Weten Ps. Ik wil mijn duimpje terug in mijn handtekening duimpje heb je toch al gebruikt ik heb hem uit jou post gejat Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Con Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 ik ben verslaafd aan; - roken - mijn vrouw - bier - Sat4all HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
ferrarisat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Con ik ben verslaafd aan; - roken - mijn vrouw - bier - Sat4all HG CC sat4all gaat dus 2 keer voor je vrouw? gezien de smilie's dit weet ze dus niet DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Con Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Gaarne discretie . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast schotelkop Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Con Gaarne discretie . . . HG CC Wat schuift het
ferrarisat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Con Gaarne discretie . . . HG CC je hebt toch niets te verbergen DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Con Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: ferrarisat Origineel bericht van: Con Gaarne discretie . . . HG CC je hebt toch niets te verbergen Mijn geheimpje onder 22346 leden. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
cookie monster Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: AlanS Nou om je te troosten heb ik "proeflid" verandert in "Sat4all Freak" Nou nou , proeflid C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten