satlinkies2 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Worden de opnames meteen gedecodeerd op de ene tuner als ik op de andere tuner kijk? En hoe gaat dat met time-shifting? Momenteel heb ik dat probleem met mijn huidige ontvanger. Omdat CD rapido de codes aanpast, heb je vaak niets meer aan de opnames. Ook als je time-shifting een half uur achter ligt, kan het gebeuren dat je ineens zwart hebt!
Gast SatMann Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 opnames worden gedecodeerd opgenomen, dus direct beschikbaar voor je pc/andere ontvangers die .ts kunnen afspelen, media pc, streamer.... time-shift doet het goed.
Gast Duolist Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: SatMann opnames worden gedecodeerd opgenomen....... Mits je de ingebouwde kaartlezer gebruikt (en geen CAM). Origineel bericht van: SatMann .......time-shift doet het goed. Zij het dat je geen permanente timeshift hebt (en dus nooit terug kunt spoelen tot het moment dat je het kanaal inschakelde zodat je dus ook geen opnames achteraf kunt maken)
roymar Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Met een softcam werkt het ook prima. Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Gast Duolist Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: roymar Met een softcam werkt het ook prima. Ja, die heb je immers nodig om de kaartlezer te kunnen gebruiken.........
satlinkies2 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Heb ik een aansluitende vraag, hoeveel opnames kun je tegelijk maken en worden deze ook gedecodeerd op de schijf gezet? Als ik het goed begrijp worden de opnames gedecodeerd op de schijf gezet door het gebruik van de softcam.
guykers Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Heb zelf eens een test gedaan, kon 5 zendingen gelijk opnemen welke alle fta waren heb ook eens eenzelfde hd zender 3 maal gelijktijdig per ongeluk opgenomen terwijl ik naar een ander zender keek beidde kregen hun sleuteltjes via cccam Tevens 2 nl zenders + 1 skyD gelijktijdig opgenomen, zonder problemen. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Duolist Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Tegelijk 5 x opnemen (FTA en/of gecodeerd) + 1 x kijken: alles ongecodeerd opgenomen (met gebruik van de kaartlezer). Onder opname wordt in dit verband ook verstaan het kijken naar een (andere) zender via een PC.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen