lujo Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Ik wil een Dreambox 500+ tijdelijk gebruiken als thuis server zodat ik TV op mijn computer kan kijken. Ik heb nu één kabel die ik vanaf mijn schotel op mijn computer aangesloten heb. Op mijn computer zal ik ACamd gebruiken om connectie met het kaartje in Dreambox 500+ te gebruiken. Op zich moet dat werken alleen ik vraag me af hoe kan mijn kaartje updates krijgen als dreambox niet aangesloten is op mijn schotel? Is het mogelijk dat ik die updates via computer over het netwerk doorstuur naar mijn Dreambox 500+?
Cobus R Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 je kunt toch ook kijken met de webinterface ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
lujo Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: Cobus R je kunt toch ook kijken met de webinterface ? Dat kan, maar in mijn geval is dat niet iets wat ik wil. Ik wil op mijn computer meerdere programma's uitproberen zoals MediaPortal, Windows Media Center, DVBviewer enz.
Ant Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Dat is volgens mij alleen mogelijk in combinatie met CCcam. Als je de 500+ een verbinding laat maken met een cccam-draaiende share die EMM-updates doorstuurt dan kan jouw kaart daar gebruik van maken om te updaten.
iemand Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 dat gaat minimaal 4 weken goed dan even weer een uurtje aan de kabel en je kunt tot 8 weken weer vooruit. maar ik denk dat je de ecm/emm ook van de pc doorsturen naar je 500. gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen