rommelaar Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Flashwizard PRO-6.3 ziet de usb stick niet meer. Als ik het progje opstart geeft hij aan: Bootmenu of flashwizzard is not installed on flash image.Do you want to install it now? Als ik ja aan klik krijg ik: Boot menu installed succesfully.Multiboot install enabled. De usb stick word hierna niet herkent.Heeft voor vandaag wel goed gewerkt. Alle images die op de stick staan werken perfekt,alleen kan ik hem niet benaderen om er bv een nieuwe image bij te zetten. Usb stick misschien stuk?Je zou dan zeggen dat hij helemaal niet meer zal werken. Iemand een idee? Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Cobus R Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Flashwizzard werkt niet met Enigma2 hoor dus dat heeft nooit gewerkt omdat het niet kan je moet barry allen hebben of meoboot. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
rommelaar Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Geplaatst: 8 april 2010 Gelijk Cobus.Heel stom van me (beetje aderverkalking denk ik) Ik ben een tijdje met mijn 7020s bezig geweest en en zat met mijn gedachten nog daar.Je hebt me weer op weg geholpen en inderdaad werkt het met meoboot wel. Bedankt dat je opa weer op pad hebt gezet. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Cobus R Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Graag gedaan hoor :-) De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen