Gast Bobhop Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Hallo mede hobbyisten, Van de Samsung SMT 1000 DVB-T ontvanger heb ik de bekende elco's in de voeding vervangen omdat hij niets meer deed. Nu heeft het apparaat 3 dagen goed gewerkt. Het volgende probleem doet zich nu voor: Het apparaat laat het rode ledje oplichten als reactie op de afstandsbediening, maar voert de functie niet uit, dus is niet meer met de afstandsbediening te bedienen. Apparaat meerdere keren gereset, maar dit heeft geen resultaat. Het is de originele afstandsbediening. Wat kan hier de oplossing voor zijn? Groet, Bobhop
henkvd1 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Hier het zelfde probleem, de AB is goed, het rode lampje blijft hier ook vast branden.
Alex1970 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Origineel bericht van: Bobhop Wat kan hier de oplossing voor zijn? KPN om een nieuwe vragen? Ik heb ooit eens met succes voor mijn Samsung SMT-1100T kosteloos van KPN een Topfield TF6000COK gekregen omdat ik ontvangstproblemen had. Volgens mij had de SMT-1000 dezelfde problemen. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
EdjeKroketje Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Origineel bericht van: henkvd1 Hier het zelfde probleem, de AB is goed, het rode lampje blijft hier ook vast branden. Lijkt er toch wel op dat die modificatie met "verkeerde" onderdelen wordt uitgevoerd. Hij doet het wel weer maar toch niet helemaal goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen