Greatone Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: bigtwin Als je alleen intern wilt sharen, moet je vooral geen gbox willen en al zéker geen nabilo willen. Wat is er mis met Nabilo??? Draai hier al maanden op Nabilo met mijn 8000, en intern sharen gaat zonder enig probleem. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
bigtwin Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Niks tegen nabilo, maar heb daar in de tijd dat ik die gebruikte, veel problemen gehad, waarvoor je zelf veel moet uitzoeken en ontdekken. Is leerzaam, maar kost veel tijd. Gbox is ook niet meer erg actueel, dus daar zijn beter/nieuwere oplossingen voor. Als het al met al alleen gaat om intern te kunnen sharen, zou ik gewoon OpenPLi en CCcam nemen, 1x flashen en het werkt, Nabilo i.c.m. Gbox blijkbaar niet. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Satlook Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Citaat: Wat is er mis met Nabilo??? Draai hier al maanden op Nabilo met mijn 8000, en intern sharen gaat zonder enig probleem. Inderdaad , Greatone, Het is een geweldige image Nabilo, Het zijn 2 dingen die nergens op slaan, nabilo is prima en met gbox kan je heel goed intern sharen. Ik heb het jaren gedaan en dat ging goed. Ik ben inmiddels ook overgestapt op cccam, maar gebruik nog steeds nabilo. Het is ook een beetje waar je aan went, ik heb een paar keer PLI geprobeerd maar kan daar niet aan wennen. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
ronald10 Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Kan je via telnet gbox opstarten en of stoppen.Is het script wel ok Staat deze niet toevallig te verwijzen naar var bin ipv usr bin Wat staat er naast de gbox files nog meer in de bin(dccamd?) Is de cwshare in keys wel goed geconfigureerd Kortom even aangeven wat er in de files staan en dan moet het lukken om het werkend te krijgen. Gbox werkt in ieder geval wel in nabilo DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Greatone Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 Origineel bericht van: kkkkk welke softcam gebruik je ? Ik draai Nabilo Blackhole in combinatie met CCcam 2.1.3, deze gewoon via de addons menu van Nabilo downloaden en je moet CCcam werkende hebben. Dan voor intern sharen even je CCcam.cfg aanpassen in var/etc. Heb hier een Canal Digitaal kaart draaien in mijn Dreambox, en werkt perfect. Ook de kaart updates komen goed binnen. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
devisser Geplaatst: 23 januari 2011 Geplaatst: 23 januari 2011 Ik werk al jaren intern met gbox nabilo sat en het werkt uitstekend .wat ik wel wil zeggen dat de elite wel op gbox werkte met combinatie CCcam. Jammer dat de elite geen cams meer ondersteund. Voor mij was dit de beste inmage aller tijden. Er zijn ontzettend veel voordelen van gbox en ik hoop dat pli/vti, de gbox weer gaan ondersteunen. De vu+duo werkt wel op gbox en ook in combinatie metCCcam Maar de VUSOLO is een ander geval , mischien nog te kort op de markt. Met vriendelijke groet, De Visser
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen