joker55 Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 @manitou: Ik vind de topicstarter wel verkeerd vergelijken: Nedelralnd heeft 27 HD zenders, incl FTA, en Belgie heeft er een???? Kunnen zij de FTA HD zenders dan niet ontvangen, ja toch? Als ik reken: Nederland FTA en/of basis: NED1, 2, 3, EEN-HD, BBC-HD, ARD-HD, ZDF-HD, ARTE-HD, Luxe-HD, ITV-HD, Anixe-HD, Eins-festival-HD, Servus-HD, geeft 13 HD zenders. Deze kunnen ook allemaal in het basispakket weergegeven worden via TVV, dus ook 13 HD zenders. De extra zenders komt gewoon omdat Nederland ook al de commercielen in HD uitzenden, en zijn beschikbaar in een apart pakket. Als ik TVV bekijk, kunnen ze ook een extra pakket nemen, en hebben ze er ook dit bij in HD: MTVN-HD, History-HD, Eurosport-HD, Brava-HD, NGC-HD, dus nog 4 erbij. De extra voor nederland zijn dan de commercielen, maar die zenden in Belgie niet uit in HD ( 2BE, acht, vijf, vitaya etc) Het enige wat dan Belgie mist is Ketnet/canvas-HD en TVM........nou ja, wij missen dan RTL-8 HD. Maar wel goed vergelijken, en niet roepen dat TVV "maar" 1 HD zender weergeeft. Dan geeft CD er maar 3, de drie PO's. En Nederland is nu eenmaal een iets grotere markt, wij hebben drie PO"s, Belgie heeft er 2. Ik denk dat canvas er ook wel binnenkort bij komt, maar de tijd zal het leren...... HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Elwin Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Als TVV slim is worden deze zenders inderdaad gebruikt door Canvas HD en VTM HD. En die eerste kan dan ook mooi erbij voor CDS.
kenis Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: joker55 Het enige wat dan Belgie mist is Ketnet/canvas-HD en TVM........nou ja, wij missen dan RTL-8 HD. Sorry maar die vergelijking slaat nergens op, RTL8 HD is een enorm klein kanaal zonder HD content, VTM HD is het 2de kanaal van België, en het grootste commerciële kanaal (qua kijkers) en zend elke dag minimum 1 programma Native HD uit (soms 2, soms 3) Ketnet/Canvas dat is een ander verhaal, die zenden af en toe sport Native HD uit (Europa League), maar heel erg weinig Trouwens tegen het WK zullen ze wel moeten denk ik, want de rechten zitten bij VRT Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
edbe Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 HD kanalen zit ik ook niet op te wachten, kijk liever nog lekker SD. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast patje7of9 Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: edbe HD kanalen zit ik ook niet op te wachten, kijk liever nog lekker SD. Ik kijk liever zwart wit tv dan kleuren tv.
thierry Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 en ik kijk liever geen tv dan wel tv dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Littlesat Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Citaat: Nedelralnd heeft 27 HD zenders, incl FTA, en Belgie heeft er een???? Je vergeet wel dat de belgen ook Nederland 1,2 en 3 in HD hebben en ook de FTA kabalen. Wat ze missen zijn 6 HD kanalen die de Nederlands meer hebben... Dus jullie Belgen hebben er toch nog altijd 21.... ;-) Uiteraard ontbreekt er KetNet/Canvas-HD en VTM-HD... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
moviefan Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 TVV heeft maar één hd kanaal, dat is één van de vrt. Al de andere worden overgenomen van zuster maatschappij CD, of zijn buitenlands, en dus niet op de vlaamse markt gericht
kenis Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: moviefan TVV heeft maar één hd kanaal, dat is één van de vrt. Al de andere worden overgenomen van zuster maatschappij CD, of zijn buitenlands, en dus niet op de vlaamse markt gericht Uiteindelijk, who cares, het gaat er om hoeveel er in de zaplijst staan. Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
TokeMUp Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: moviefan TVV heeft maar één hd kanaal, dat is één van de vrt. Al de andere worden overgenomen van zuster maatschappij CD, of zijn buitenlands, en dus niet op de vlaamse markt gericht Sterker nog TVV heeft geen Zenders noch HD, noch SD! TVV is een aanbieder! mvg
Gast zzzzzzz Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Origineel bericht van: TokeMUp Origineel bericht van: moviefan TVV heeft maar één hd kanaal, dat is één van de vrt. Al de andere worden overgenomen van zuster maatschappij CD, of zijn buitenlands, en dus niet op de vlaamse markt gericht Sterker nog TVV heeft geen Zenders noch HD, noch SD! TVV is een aanbieder! mvg In het geval van VTM HD, Ketnet/Canvas HD, La Une, La Deux, enz. lijkt het mij eerder een niet-aanbieder te zijn...
Amazor Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Het lijkt dat ze momenteel ook niet meer goed weten wat ze aanbieden in welk pakket. Bij het BASIC-aanbod staan nu plots zenders als Trace TV, Mezzo en Yacht&Sail, terwijl die volgens de PDF in het BASIC+ pakket behoren. Het is nogal ingewikkeld geworden voor zowel de nieuwe als bestaande klant wanneer je wat ontvangt, zeker als ook de oude formules behouden blijven. Als ik me niet vergis hebben oude klanten Mezzo en Trace in het oude Basispakket (aan €9,90), maar voor nieuwe klanten is het momenteel raden of ze in Basic of Basic+ zitten. Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen