dragonsat Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Beetje basale vraag misschien, maar heb van Canal Digitaal een gratis schotel (merkloos) en Duo LNB quad ontvangen. Allemaal prachtig, maar er zit geen LNB-houder bij. Welke is het best geschikt voor deze standaard CD Duo LNB quad en waar is deze los te koop? Homecast HS2100CI CD PVR, Triax 64cm, Duo LNB
satencom Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 ik denk dat het een TRIAX schotel 64cm is daar hoort een een Standaard triax houder bij deze is gewoon los verkrijgbaar op internet of in de winkel Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Johan45 Geplaatst: 8 april 2010 Geplaatst: 8 april 2010 Vroeger zat de Triax lnb houder in de doos van de duo lnb. Ik adviseer om daar eerst nog eens te kijken. Vult u rustig aan !!!
satencom Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 wat er ook nog bij hoort is een bevestiging blokje voor schotel arm en opvulring als het goed is zit er ook een opvulring in het doosje van de duo lnb Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
dragonsat Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 Bedankt voor jullie antwoorden. Opvulring zit er wel bij, de rest niet. LNB houder staat ook niet op de bon, echter wel afgebeeld op de handleiding die erbij zit. Homecast HS2100CI CD PVR, Triax 64cm, Duo LNB
cookie monster Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Gewoon terinfo: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1503850 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
satencom Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: dragonsat Bedankt voor jullie antwoorden. Opvulring zit er wel bij, de rest niet. LNB houder staat ook niet op de bon, echter wel afgebeeld op de handleiding die erbij zit. De door CD gebruikte schotel is een Triax, en daar zit standaard een goede lnb houder bij, zonder opvulring. In deze beugel kun je zo de duo-lnb zetten zonder verloopringen. Ik zou even een telefoontje naar CD plegen en dan sturen ze die waarschijnlijk nog wel op. hebben ze dan nu weer andere lnb houders ik denk wel dat je die vulring nodig hebt hoor Sjaak ik heb hier nog een paar houders liggen daar moet wel een opvulring in en dan kunnen er ook geen andere lnb,s met een dikkere hals meer op Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
APPLE Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 zoals onderstaande foto hoort de plastic set + schroefjes in de doos te zitten. de ronde ring die bij de lnb is geleverd is minder geschikt ivm het ontbreken van de kartels. (deze zit bij de plastic set) Plastic Parts for TD-series (129420) EAN-number 5702661294204 Color Light Grey RAL 7035 Plastic Parts for TD-series (129421) EAN-number 5702661294214 Color Black RAL 7016 Deze setjes zijn ook los te koop voor z'n 5 a 6 euro (google naar Triax reserve houder)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen