hugogertie Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Heb sinds januari een auto met ingebouwde navigatie en dus ook TMC. Wat nu vreemd is dat er op Radio 2 een ander TMC wordt uitgezonden dan op Radio 3. Die van Radio 2 is helemaal niet kompleet en mist ten opzichte van Radio 3 soms wel 50 filemeldingen. Is dit normaal of moet ik terug naar de Dealer ? VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Neptunus Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Origineel bericht van: hugogertie Heb sinds januari een auto met ingebouwde navigatie en dus ook TMC. Wat nu vreemd is dat er op Radio 2 een ander TMC wordt uitgezonden dan op Radio 3. Die van Radio 2 is helemaal niet kompleet en mist ten opzichte van Radio 3 soms wel 50 filemeldingen. Is dit normaal of moet ik terug naar de Dealer ? Ik wil je niet ontmoedigen maar die TMC is altijd al een zooitje geweest. Onbetrouwbaar ook. Ik ben blij dat ik onlangs ben overgestapt naar het Live systeem van TomTom, daar staan zelfs de files op een proviciale weg vermeld. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
hugogertie Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 Ja maar dat zit niet in de auto gebouwd het is een duits merk type nummer begint met A Jammer dat TMC een zooitje is maar als ik op Radio 3 afstem is het volgens mij het meest komplete plaatje. Waarom er bij radio 2 en radio 3 verschillende TMC worden uitgezonden is voor mij een raadsel. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Gast Kimble Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Ik kan hem continu laten scannen op de fm-band, maar het meeste haalt ie bij mij op de Mio van Q-Music en Radio1. In mijn telefoon met TT-traffic één verbinding en ik heb een complete lijst met ook alle subwegen. Kijk eens op http://www.navigatiehelpsite.nl/forum/viewtopic.php?t=6514 ervaringen genoeg daar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen