sany Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 wie kan me helpen met het herstelen van de bootloader van een dreambox 7000 . met amber display? ik heb geen jtag interface . dreambox 7000 boot niet meer krijg alleen een oranje display zonder tekst ( bootloader) heb de harddisk er al uit gehaald maar met het zelfde resultaat, alleen een oranje display zonder tekst krijg ook geen verbinding meer met dreamup? in de omgeving van hoofddorp met vriendelijk groeten Tot horens na maanden zoeken hier in de omgeving van hoofddorp welke satelitewinkel dat heb kon ik niet vinden? Met heel veel dank
columbo Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 kijk eerst eens de voeding na,of deze wel goed is.anders heeft het geen zin een nieuwe bootloader te plaatsen,"met een nul modem kabel"of een ritje naar hiero.
sany Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 de bios gedeelt wordt ietsje warm. daarom dacht wel aan een stuk bootloader? heb ook nagedacht dat mischien de voeding stuk is..maar ik kan niet achterhalen....wat stuk nu percies is? hij geeft wel een orange display maar zonder tekt van multimedia enzz....en is niet te bereiken via een nul modem kabel mvg
metropar Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 zet er maar gewoon een nieuwe bootloader in de voedingen van de 7000 gaan niet zo gauw stuk !! de bootloader overigens NIET met een 0 modem kabel maar met: een jtag of een cas interface in de box zetten persoonlijk soldeer ik altijd een connector in de print van de box zodat je niet met draaden hoeft te klooien en bij een eventueel volgende keer gewoon stekker erop en klaar gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
sany Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 ja dat was ook mijn vraag begin forum: wie heeft een jtag of een cas interface om mijn de defekt bootloader van mijn dreambox7000 te herstelen liever in de omgeving van hoofddorp?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen