Ga naar inhoud


[Afscheid] Wij stoppen als administrators


Duwgati

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
Ik kan je garanderen dat het niet zo is.

Het probleem zat hem simpelweg in een verschil van opvatting over wat wel en wat geen reclame is en als Alan dan net zo stijfkoppig is als wij, krijg je een patstelling.(zoek is een site waar geen reclame op staat)

Ik zag geen reden om de regels die hier al 10 jaar met succes worden toegepast te versoepelen.
( de laatste jaren zijn de regels zo scherp dat ik zelf al niets meer post omdat je gelijk afgebekt wordt als je verwijst na de site van een collega forum)

Waar hem de schoen wringt is dat soms te onvriendelijk werd gereageerd waardoor sommige leden zich te snel in de wiek geschoten voelden.( zie hier boven)

Dat willen wij gaan proberen te veranderen, maar dat kan natuurlijk alleen als leden daar de mogelijkheid voor bieden.( Dat luk alleen als mod en admin zich als mens opstellen en niet gelijk denken dat ze slimmer zijn als de rest van de leden)

Als er steeds raddraaiers en sfeerverziekers lastig blijven doen, kunnen de sat4all moderators ook niet soepel zijn.( dat zijn er hooguit een stuk of 20 en als ieder ze negeert stopen ze vanzelf)

De leden spelen zelf dus ook een grote rol in het succes of juist het falen van de vriendelijkere aanpak. (verbeter de wereld begin bij ........) (is niet Beledigend bedoelt of personelijk)
Mvg,

Michel

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Die knop bestaat al hoor. Ik heb hem ook veelvuldig gebruikt:-))

Ron


geen nood hoor er zijn er meedere die jou ook op ignore hebben staan.

dit heb je ook zelf gezocht.

mod break: svp geen beledigingen op dit board!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb heimwee naar die dictatuur, er komen nu weer veel teveel bloedzuigers en etterbakken onder hun steen vandaan gekropen


Neen hoor .......maar we kunnen nu wel onze mening zeggen zonder gelijk geband te worden.

Let maar op eens dat de meeste hun frustaties hebben geuit zal het wel weer gezelliger worden hierzo.

Ikzelf heb/had geen enkel probleem met iemand buiten met Ron die het nodig vind/vond om mij een perm ban te geven met de reden "daaaagggggggg" omdat ik een kritiek plaatste op zijn topic over het tota4l tv topic.

Maar goed dat is het verleden en we moeten nu verder met deze lui en ze zullen het wel beter doen dan ron want slechter kan niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: metoo
ik heb heimwee naar die dictatuur, er komen nu weer veel teveel bloedzuigers en etterbakken onder hun steen vandaan gekropen

Helemaal mee eens, voorlopig lees ik volgens mij alleen maar de ex-gebanden die hier weer proberen de boel te verzieken.

Jammer van Michel, dat hij zich laat overhalen om telkens weer de aangehaalde argumenten te laten herhalen.
Je hebt je standpunten kenbaar gemaakt, ook de reden verteld waarom Alan en Duwgatti gestopt (weer) zijn.
Laat het erbij, zou ik zeggen.

Ik vind de reclame regels, zoals ze al 10 jaar gebruikt worden ook goed. Wil je die enigszins aangepast hanteren, ben ik er blij mee.
De toekomst zal leren wat de kleine wijzigingen in houden en speculeren heeft voor mij geen zin.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allen, stop nou met moddergooien, dit is een prachtforum

met veel kennis en veel fun.

 

Laat dit topic per omgaande een natuurlijke dood krijgen

en allen zwijgen in alle talen, dat zou iedereen sieren.

 

Ik begin. sleep

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop
Origineel bericht van: metoo
ik heb heimwee naar die dictatuur, er komen nu weer veel teveel bloedzuigers en etterbakken onder hun steen vandaan gekropen


Waarom .dus iedereen die een menig er over heeft is een etterbak
Jammer dat je zo denk .Een menig goed of slecht is een peiling
voor de admin van dit forum. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijkt dat een aantal mensen het nodig vinden om de grenzen van het nieuwe team te verkennen, wat betreft het beleid ben ik het eens, echter ik was het niet eens met het strenge optreden van enkele mods....daar komt dus nu verandering in en dat verwelkom ik met open armen.

 

Ik hoop dat ook de "slijmerij" en onzinnige topics tot een einde zijn gekomen..

 

Verder wens ik het nieuwe team veel suc6 met het voortzetten van dit mooie board..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwijgen is niet altijd de beste weg !!!

 

Dit topic gaat tegen vijven dicht en laat iedereen die nog wat te miepen heeft dit nog ff doen. De frustraties mad uiten is goed voor hart en te hoge wink bloeddruk en wie weet als alles eruit is de nieuwe eigenaren verder kunnen met puzzelen hoe hier verder te gaan !

 

Op mij komen de heren over dat ze werkelijk iets ten goede willen veranderen dus ik gun ze het voordeel van de twijfel....wie doet er mee ?

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
@ allemaal hier: hou het svp een beetje netjes, geen beledingen, geen persoonsgegevens bespreken, en geen WW2 referenties plaatsen ! Anders volgt wel degelijk een ban!


Jij bent wel erg streng voor een Hilversummer die overgelopen is naar Baarn.. wink

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel jammer dat er weer 2 weg zijn, maar ik wens het "nieuwe" team wel alle succes toe.

Ik hoop wel dat de vrijheid van meningsuiting op een nette manier toch wel belangrijk blijft

Maar aan de andere kant ik vind deze topic geweldig...

We gaan van de hak op de tak....en als je wat over het hoofd ziet snap je niets meer van....inderdaad net een soap .....wie weet is het wel goed dat deze straks dicht gaat. en dat we ons weer op de andere aspecten van sat4all kunnen richten toch?

 

Gal spuwen is soms wel eens leuk, maar het moet wel een doel hebben.

 

 

wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...