Ga naar inhoud


[Afscheid] Wij stoppen als administrators


Duwgati

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Michel
Citaat:
Ik heb er geen enkel probleem mee dat hier een commercieel bedrijf "achter" zit om zo hun technologieën te testen. Maar ik krijg de indruk dat men zich nu toch teveel met het satforum bemoeid, terwijl eerst uitvoerig is verteld dat men alleen interesse heeft om hun software te testen me behulp van de users hier.

Dus mijn vraag waarom toch "bemoeien"?, roep dat dan niet.


Joh, kweetnie of het je opgevallen is, maar de beheerders zijn opgestapt.

D'r zal toch iemand tijdelijk de boel draaiende moeten houden niet dan?

Mvg,

Michel

Ah zijn ze opgestapt omdat jij je helemaal niet met het board bemoeide, dat wist ik niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: sheeplover
Het bouwen van een satelliet, afhankelijk van de grootte, duurt gemiddeld 30 maanden. De levensduur kan variëren tussen de 12 en 15 jaar, afhankelijk van hoe snel de brandstof van de bijsturende raketjes op is.

Bron: wikipedia.

Ik hoop dat sat4all een langere levensduur zal kennen dan de gemiddelde satelliet maar begin er toch wel enigszins voor te vrezen.......


Groetjes van John uit Den Bosch


Je moet niet bang worden.....dit forum zal nog bestaan zelfs als wij allemaal al lang in het gepensioneerden tehuis zitten of dood zijn.
Zelfs met de nieuwe admins zal het wel los lopen.

Enkel nu is de toestand zo onduidelijk dat we allemaal wel eens onze frustaties willen / kunnen uiten.

Ikzelf denk wel dat het allemaal goed zal komen.....de vraag is enkel wanneer het zal goed komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sattaz

@Leden van Sat4all,

Naast de zienswijze van Michel en Ronaldd ben ik uiteraard ook benieuwd hoe de Sat4all community hierover denkt.
Zoals oud admin Ron het in een van zijn meest recente postings verwoordde
is het Sat4all board technisch en juridisch eigendom van een persoon (of bedrijf)
maar moreel is het een beetje van ons allemaal.

Ik ben en blijf dan ook benieuwd hoe "ons allemaal" aankijkt tegen Sat4all als zelfstandige/onafhankelijke Stichting.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Vragen in dit topic is nutteloos het gaat over anderhalf uur dicht dan zou je een enquête moeten houden.
Wel vind ik het erg jammer dat het met de heren AlanS en Duwgati nu mislukt is de toegezegde voorwaarden zijn toch minder ruim geweest als gedacht.

En ja ik zie wel iets in een onafhankelijke stichting. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb respect voor Michel & mods dat ze dit topic nog niet op slot hebben gezet ;-)

 

Het gaat allang niet meer over het vertrek van AlanS en Duwgati als admins, of heb ik dit topic alsnog verkeerd begrepen?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk had ik niet de bedoeling om op dit alles te reageren omdat ik het veel leuker vind om andere berichten te lezen en van te leren, maar ja dit bericht is al uitgegroeid tot 20 bladzijden!

Zo nu en dan zie je de naam Medialabs weer voorbij komen en toen ik even op hun pagina aan het kijken was begreep ik nog minder wat hun bedoeling uiteindelijk is met dit forum. Er is wel geschreven wat voor plannen dat zijn, maar zit iemand daar wel op te wachten? Zelf post ik liever en lees alle reacties en reageer als ik weer van het werk ben. Niet alles hoeft a la minute beantwoord te worden. Ik zie de link niet met een satelliet forum en daarom ook niet dat die naam ermee verbonden wordt. Welke vrijheden zouden ons weer afgenomen worden dan? Ik ben te kort op dit forum om de geschiedenis te kennen en te oordelen, daarom had ik ik wellicht beter mijn mening voor me kunnen houden. Tot nu vind ik hier niks mis op sat4all, zou alleen wat minder geouwehoer zien en lekker met zijn allen elkaar helpen.

DM500HD, Ubuntu 14.04-server-tvheadend-TBS6981-TBS6922SE-OSCam, Xubuntu/XBMCbuntu 14.04 front end's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: schotelkop
Origineel bericht van: metoo
ik heb heimwee naar die dictatuur, er komen nu weer veel teveel bloedzuigers en etterbakken onder hun steen vandaan gekropen


Waarom .dus iedereen die een menig er over heeft is een etterbak
Jammer dat je zo denk .Een menig goed of slecht is een peiling
voor de admin van dit forum. cool


een mening over iets hebben of er over discussieeren is heel iets anders dan zuigen, jennen, opruien, uitlokken, moddergooien etc.

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn over het algemeen figuren met hele kleine plassertjes die thuis niets te vertellen hebben.

Daar kan toch geen mens zich druk om maken.

Ik drukte dan gewoon op IP ban. Zijn ze weer even stil en is bijna iedereen blij.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjonge jonge wat een soap

 

 

pffff volgens mij had dit board al 10 jaar lang een andere naam moeten hebben:

 

Eerst had het:

 

satelietland.com moeten heten en daarna:

 

medialabs.com

 

@michel

 

Gewoon een knopje op je bedrijfspagina zetten met support en dat linken naar dit board.

 

 

 

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop
Origineel bericht van: metoo
Origineel bericht van: schotelkop
Origineel bericht van: metoo
ik heb heimwee naar die dictatuur, er komen nu weer veel teveel bloedzuigers en etterbakken onder hun steen vandaan gekropen


Waarom .dus iedereen die een menig er over heeft is een etterbak
Jammer dat je zo denk .Een menig goed of slecht is een peiling
voor de admin van dit forum. cool


een mening over iets hebben of er over discussieeren is heel iets anders dan zuigen, jennen, opruien, uitlokken, moddergooien etc.


Dat heb ik niet kunnen waarnemen.Maar jij ben nu de zoveelste al.
Maar ik heb helaas nog geen mening van u gezien behalve net als de rest
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast schotelkop
Origineel bericht van: Ron
Het mag nu nog even he. Het is nog geen 17.00uur:
Ga eens naar jezelf kijken voordat je een ander op de korrel neemt. Een cursusje Nederlands en een cursusje goed fatsoen zouden jou ook zeker niet misstaan.

Ron



beheersing cursusje is wat voor jou
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...