Ga naar inhoud


[Afscheid] Wij stoppen als administrators


Duwgati

Aanbevolen berichten

Citaat:
dit woord nu weer ongedaan gemaakt.


Waar heb jij dat dan gelezen. Blijkbaar was het grote struikelblok de "reclamelijst". Dat was toch niet het enige dat AlanS en Duwgati gingen veranderen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Michel
Het ging daar bijvoorbeeld om een forum dat het exclusieve supportforum is van een winkel. Het forum heeft exact dezelfde naam als de winkel, staat vol met reclame voor die winkel in zowel de opmaak en de berichten en de winkel schrijft zelf ook dat dit het officiële support forum van die winkel is.


Ik zie daar enkel een banner bovenin beeld (zoals bij zo veel sites maar dat zal wel de winkel zijn die je bedoelt) en het forum heeft toch helemaal niet dezelfde naam als de winkel (satelliet forum). Ik vind dat nog wel meevallen. Ik heb de link met de winkel nooit gemerkt en wist niet dat die er zo diep in zat als je beweert. Hierboven bij sat4all zie ik ook een banner. Als me dat nooit opgevallen is (en ik kom daar best vaak, en heb er verder helemaal geen belangen oid) dan valt het toch wel mee met de reclame. Ik zou het juist toejuigen als jullie elkaar versterken in plaats van bestrijden.

Zal er nu over ophouden hoor, maar hoop dat je dat nog wel wat duidelijker voor me wil maken.

Verder weet ik dat je toewijding hier met hart en ziel in zit en daardoor komen beslissingen soms misschien wat emotioneel over. Nogmaals ik oordeel niet maar zou graag meer begrip hebben en verzoeken om sommige besluiten rationeel te heroverdenken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Michel het heeft over een forum waarvan de naam begint met het Engels van "^#$^#$^^&" en vervolgens het Engels van "#$&%^$%^#^&" en niet over een "forum over satelliet."

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Citaat:
Ik hoop dat we dan ook geen reclame voor uw bedrijf hier gaan zien te pas en te onpas ?
En hopelijk ga je het forum ook niet gebruiken om beta testers te zoeken voor je producten dan.

Want dat is dan eigenlijk net hetzelfde.
Hopelijk blijft het dus sat4all met nadruk op SAT en ALL en word het niet een soort van medialabs4all ofzo.


In dat geval zou ik dus om consequent te zijn, nu ook de namen telfort business, Tele2 zakelijk, widexs, Priority Telecom CanalDigitaal Business, Ziggo zakelijk enz. enz. moeten gaan verbieden. Want net als hen zijn wij een dienstverlener en productontwikkelaar en verkopen wij producten in een Business 2 Business model.
Ook moeten we voortaan de forum software gaan afschaffen, want anders maken we reclame voor UBB.

Wij hebben helemaal niet de intentie om reclame te maken want in deze doelgroep zit voor ons helemaal geen enkele markt.
Moet ik je nu verder nog serieus nemen of ga je nu gewoon door?

Mvg,

Michel


Neen hoor, met die laatste alinea hierboven hebt u mij tevreden gemaakt.

Veel suc6 met uw onderneming.

Ps: je moet mij nooit serieus nemen....ik neem namelijk ook nooit iemand serieus op het internet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Ik denk dat Michel het heeft over een forum waarvan de naam begint met het Engels van "#%$#%" en vervolgens het Engels van "^%^#^#%" en niet over een "forum over satelliet."

Greets


OK nou daar kom ik nooit (heb ik niet eens een account, en daar heb je dan helemaal gelijk in), ik bedoel die andere idd.

Ik gebruik de volgende 3 forums mbt mijn hobby:
- Deze voor algemeen sat nieuws en algemene dreambox zaken
- dat satelliet forum voor vragen mbt CDS (omdat ze daar op zitten)
- PLi forum voor imagespecifieke zaken en wensen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Ik denk dat Michel het heeft over een forum waarvan de naam begint met het Engels van "kaart" en vervolgens het Engels van "schrijver" en niet over een "forum over satelliet."

Greets


Dat is duidelijk degene waar het over gaat smile

Maar een forum als dat van hun dat gaat er idd een beetje over want het is te commercieel gericht dus vind ik ook dat er daarover geen links komen.
Over het link gedoe van de winkel heb ik een andere mening want bv als er een member is die iets zoekt om te kopen en het staat in hun winkel bv zeer goedkoop op dat moment mag je dat toch laten weten.....of niet ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als een link naar het Pli forum of een link naar het canaldigitaal forum nodig is om iets duidelijk te maken dat je hier niet kunt plaatsen, hebben wij daar geen enkel probleem mee.

 

Het wordt anders als iemand steeds dit forum vol spamt met links naar andere forums of sites, geheel zonder noodzaak.

 

Dan wordt dan als site promotie behandeld en daar zijn andere middelen voor. In ieder geval niet sat4all.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder


Ik heb geen enkel idee waar je het over hebt. PM?

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Over het link gedoe van de winkel heb ik een andere mening want bv als er een member is die iets zoekt om te kopen en het staat in hun winkel bv zeer goedkoop op dat moment mag je dat toch laten weten.....of niet ?


Dat kan je dan toch via PM laten weten.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Citaat:
Over het link gedoe van de winkel heb ik een andere mening want bv als er een member is die iets zoekt om te kopen en het staat in hun winkel bv zeer goedkoop op dat moment mag je dat toch laten weten.....of niet ?

 

Dat mag dus inderdaad niet op sat4all. Dat staat ook duidelijk in de regels die je geaccepteerd hebt bij aanmelding.

 

Dat mag je dus best doen, want wie zijn wij om dat te verbieden, maar niet hier, dus bijvoorbeeld per email, nieuwsgroepen, msn enz.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Citaat:
Over het link gedoe van de winkel heb ik een andere mening want bv als er een member is die iets zoekt om te kopen en het staat in hun winkel bv zeer goedkoop op dat moment mag je dat toch laten weten.....of niet ?


Dat mag dus inderdaad niet op sat4all. Dat staat ook duidelijk in de regels die je geaccepteerd hebt bij aanmelding.

Dat mag je dus best doen, want wie zijn wij om dat te verbieden, maar dan per email, nieuwsgroepen, msn enz.

Mvg,

Michel


ok.....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat

En wat is er dan wezenlijk anders als toen Ron hier nog de scepter zwaaide buiten het feit dat hij nu 'slechts' user is?

 

Ik heb het gevoel dat er in de afgelopen tijd een behoorlijke hoop heisa gemaakt is om niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...