Ga naar inhoud


[Afscheid] Wij stoppen als administrators


Duwgati

Aanbevolen berichten


  • Reacties 209
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Wij stoppen als administrators


Dank voor deze 7 dagen, het was gezellig :D .

Michel heeft het Sat4all groot gemaakt (met dank aan het upload gedeelte, ik heb er indertijd veel aan gehad whistle), en hij heeft er nu vast ook wel weer een goede kijk op. Go go go Michel, Ronaldd en de rest van de Moderatoren!

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Herco M.
Wat een soap hier, ik weet niet wat ik lees. Al dat gerommel zou sat4all wel eens de das om kunnen doen...


zal wel loslopen,

Citaat:
655 berichten in de afgelopen 24 uur

Max online: 1014 @ 24/02/2010 16:50


online record is erg recent.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het tegenwoordig mode om te doemdenken? Gewoon lekker doorgaan waar we mee bezig waren dan komt er vast wel weer rust in de tent en kunnen we nog jaren van dit forum genieten.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast hummiesat
Origineel bericht van: klaas
Is het tegenwoordig mode om te doemdenken?


Nee, het is mode om tegen beter weten in positief te blijven denken en dat aan een ander op te dringen.

Voor de goede orde, dit is een algemene opmerking.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, Ivy ik gaaaap, geeeuw en snuuurk er niet zo van. Ik zou het PERSOONLIJK zeer jammer vinden dat dit board zou verdwijnen. Ik heb er zeer veel aan, op allerlei terreinen.

Ik maak me dan ook wel een beetje ongerust over de huidige toestanden die er nu WEER plaats vinden.

Ik hoop oprecht dat alle heren (dames ??) achter dit board eruit komen.

 

 

ronaldsl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.......AlanS en Duwgati, bedankt voor jullie inspanningen, en vooral je tijd die jullie er weer ingestoken hebben.

 

Dweilen met de kraan open, dus.

Wat gebeurt hier?

 

Krijgen we nu weer allemaal topics met :

XXXXX stopt als moderator? smile

 

GTST is spannender. Daar kun je nog een dagje missen, maar hier gebeurt het allemaal zo snel!

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gedoe hier zeg.

Mods vertrekken, komen weer terug, en vertrekken weer.

 

In het bedrijfsleven, zou dit een slecht beleid zijn.

Of het begin van het einde.

 

Andere zijn hier weer aan het hengelen naar een mod funtie, door hun uitspraken, want ze ruiken een kansje.

 

En de bekende meelopers, zullen als vliegen aan je kont blijven hangen.

 

Je kunt beter het forum dicht gooien, en eerst eens goed overleggen hoe je nu verder wilt gaan, en op welke manier.

En als als goed doorgesproken is, en door alle betrokkenen goed bevonden is, het forum weer open gooien.

 

Want zo brengt het alleen maar een hoop twijfel onder de leden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er hoeft niemand te twijfelen hoor.

 

Het forum blijft gewoon open en gaat door zoals jullie gewend zijn.

 

Hooguit met een wat gebruiksvriendelijkere insteek en een grotere nadruk op techniek, maar wel met zo goed als dezelfde set regels.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sorry maar dit is ’t begin van het einde?

 

Er spelen allerlei dingen op de achtergrond die de dag licht niet kunnen verdragen.

 

Ik vindt dan ook dat alle betrokkenen gewoon duidelijkheid moeten geven wat er gaande is. Is wel zo eerlijk voor mensen die deze dagelijks de site bezoeken.

 

Dit was vroeger TOPSITE waar je terecht kunt met al je vragen en iedereen was bereid je te helpen.

 

de afgelopen maanden/jaren is dit sterk achteruit gegaan. ik post niet veel maar lees erg veel om mij hobby uit te voeren.

 

Gr San

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik weet niet waar je al dat moois op baseert, maar volgens mij is het alleen maar drukker geworden de laatste 2 weken.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...