Cobus R Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Er zijn sites wie wel keys hebben maar niet op hun forum hebben staan hoe gaan jullie daar mee om dan ? De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Johan45 Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Wat anderen op internet plaatsen is Sat4all niet verandwoordelijk voor. Zoek je iets dat niet door de beugel kan proberen we dit op Sat4all te verhinderen. Dat was zo in het oude beleid en dat veranderd niet in het nieuwe beleid. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Ik ontwijk helemaal niets, het is misschien niet het antwoord wat je wil horen maar dan ben je niet duidelijk genoeg in je vraag. Vult u rustig aan !!!
egypt Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Goed ik stop ermee maar jullie lezen enkel hoe je het zelf wilt lezen want het is erg klaar en duidelijk wat ik schrijf , ook op die vraag van Cobus kwam geen antwoord en ik vermoed dat dit is omdat je zelf niet weet hoe daar mee om te gaan. Einde van mijn bericht in dit zinloze topic sorry.
Beheerder Michel Geplaatst: 10 april 2010 Beheerder Geplaatst: 10 april 2010 Origineel bericht van: Cobus R Er zijn sites wie wel keys hebben maar niet op hun forum hebben staan hoe gaan jullie daar mee om dan ? Er wordt niet naar sites verwezen waar illegale inhoud op staat. Punt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Neptunus Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Ik vind het erg jammmer dit te moeten schrijven maar ik vind de sfeer in deze draad erg vervelend worden. Gaan we weer die kant op van een tijd geleden toen er alleen maar werd gescholden en met modder werd gegooid? Van mij mag er weer streng worden gemodereerd. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Beheerder Michel Geplaatst: 10 april 2010 Beheerder Geplaatst: 10 april 2010 Ik laat het topic vandaag tot +/- 5 uur open en daarna gaat het dicht. Dan heeft in ieder geval iedereen de mogelijkheid gehad op fatsoenlijke wijze zijn of haar mening te geven. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Ron Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Laat je de pis niet lauw maken en op donderdagen afreageren:-)) Ron
Marco275 Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Origineel bericht van: Michel Ik laat het topic vandaag tot +/- 5 uur open en daarna gaat het dicht. Dan heeft in ieder geval iedereen de mogelijkheid gehad op fatsoenlijke wijze zijn of haar mening te geven. Mvg, Michel Jammer dat dit weer met gebeuren door een handje vol mensen die nooit begrip voor andermans standpunten willen opbrengen, of de zaak gewoon moedwillig lopen te stangen. Een 'negeer dit lid' knop zoals hierboven werd geopperd zou ik ook verwelkomen, dat zou denk ik een hoop gesloten draadjes schelen.
Ron Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Die knop bestaat al hoor. Ik heb hem ook veelvuldig gebruikt:-)) Ron
Marco275 Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Oke.. dan moet ik toch maar eens beter gaan opletten.. Ik moet em maar eens een keer op 4 gaan indrukken.
soktic Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Origineel bericht van: Marco275 Origineel bericht van: Michel Ik laat het topic vandaag tot +/- 5 uur open en daarna gaat het dicht. Dan heeft in ieder geval iedereen de mogelijkheid gehad op fatsoenlijke wijze zijn of haar mening te geven. Mvg, Michel Jammer dat dit weer met gebeuren door een handje vol mensen die nooit begrip voor andermans standpunten willen opbrengen, of de zaak gewoon moedwillig lopen te stangen. Een 'negeer dit lid' knop zoals hierboven werd geopperd zou ik ook verwelkomen, dat zou denk ik een hoop gesloten draadjes schelen. En nog 1.
Toine Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 wat een vreemd gevoel van humor hebben jullie, begint een beetje genant te worden.
Aanbevolen berichten