Ga naar inhoud


Ik heb geen info gekregen m.b.t. het betalen van mn Abbo.


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Hoi Allen,

 

Ik heb sinds 1 maand een HD-abbo van Canal Digitaal.

 

Ik heb echter nog geen cent betaald.

 

Ik heb vanaf 3 Maart mijn SECA-3 kaartje geactiveerd, en toen is dus mijn 1e maand "gratis" kijken ingegaan. Sinds 3 April heb ik dus mijn HD-abbo: 5 Euro de maand.

 

Ik moet nog een rekening betalen van 45 euro (Activeringskosten, overschrijvingskosten, en 1e Maand abbo)

 

Ik heb alleen geen info gekregen over hoe ik moet gaan betalen.

 

Ik heb ook nog geen aanmaning/acceptgiro door de bus zien vallen.

 

Ik vraag me af of ik ook in 1 x 110 euro kan overschrijven, zodat ik voor het komend jaar geen lasten meer heb.

 

Ik groet u!

 

 

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: SalimRMAF
Hoi Allen,

Ik heb sinds 1 maand een HD-abbo van Canal Digitaal.

Ik heb echter nog geen cent betaald.

Ik heb vanaf 3 Maart mijn SECA-3 kaartje geactiveerd, en toen is dus mijn 1e maand "gratis" kijken ingegaan. Sinds 3 April heb ik dus mijn HD-abbo: 5 Euro de maand.

Ik moet nog een rekening betalen van 45 euro (Activeringskosten, overschrijvingskosten, en 1e Maand abbo)

Ik heb alleen geen info gekregen over hoe ik moet gaan betalen.

Ik heb ook nog geen aanmaning/acceptgiro door de bus zien vallen.

Ik vraag me af of ik ook in 1 x 110 euro kan overschrijven, zodat ik voor het komend jaar geen lasten meer heb.

Ik groet u!






Alleen een hd abbo zal niet kunnen denk ik,daar zit het probleem neem ik aan.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je binnenkort een bericht van Canal Digitaal krijgt dat het niet kan, alleen een HD abonnement. Dan is het of een basis abonnement erbij nemen of bedanken voor de gratis periode die je hebt gehad.

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou..

 

Ik heb zojuist dus een brief binnengekregen, waarin staat dat CD geen geld kon afschrijven van mijn rekeningnummer, terwijl mijn rekeningnummer wel klopt.

 

Ik heb zojuist de machtigingsformulier uitgeprint; die zal ik invullen en opsturen!

 

Zullen ze dan wel automatisch geld kunnen afschrijven?

 

 

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: SalimRMAF
Nou..


Ik heb zojuist de machtigingsformulier uitgeprint; die zal ik invullen en opsturen!

Zullen ze dan wel automatisch geld kunnen afschrijven?


Nee want dan ben je vergeten te tekenen :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Nou..

Ik heb zojuist dus een brief binnengekregen, waarin staat dat CD geen geld kon afschrijven van mijn rekeningnummer, terwijl mijn rekeningnummer wel klopt.

Ik heb zojuist de machtigingsformulier uitgeprint; die zal ik invullen en opsturen!

Zullen ze dan wel automatisch geld kunnen afschrijven?



En zorgen dat er geld op je rekening staat wink

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik kreeg zojuist een brief binnen waarin staat dat CD het bedrag niet kon afschrijven. Het bedrag op mn rekening is inmiddels verhoogd. blush

 

Er staat ook in dat ze aan het einde v.d. maan het nog eens proberen, en als het dan mislukt: aansluiting zal worden verbroken per 11-5-2010, met 16 euro aan afsluitkosten. shocked

 

Ik kan nu beter niets doen?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Ik kreeg zojuist een brief binnen waarin staat dat CD het bedrag niet kon afschrijven. Het bedrag op mn rekening is inmiddels verhoogd. blush

Er staat ook in dat ze aan het einde v.d. maan het nog eens proberen, en als het dan mislukt: aansluiting zal worden verbroken per 11-5-2010, met 16 euro aan afsluitkosten. shocked

Ik kan nu beter niets doen?


Als er geen voldoende saldo op je rekening stond toen de IC van Canal Digitaal moest worden geind dan krijg je zo'n brief thuis dat de afschrijving is mislukt.
IK zou maar eens bellen met CD en vragen hoe en wat, want hier wordt je dus niet veel wijzer denk ik zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SalimRMAF
Ik kreeg zojuist een brief binnen waarin staat dat CD het bedrag niet kon afschrijven. Het bedrag op mn rekening is inmiddels verhoogd. blush

Er staat ook in dat ze aan het einde v.d. maan het nog eens proberen, en als het dan mislukt: aansluiting zal worden verbroken per 11-5-2010, met 16 euro aan afsluitkosten. shocked

Ik kan nu beter niets doen?


Maar je hebt een jaarcontract dus de rest van het jaar zal CD mijn inziens ook nog willen innen.

Ik denk dat een telefoontje naar CD meer duidelijkheid oplevert dan het aan ons te vragen.

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: iMikey


En zorgen dat er geld op je rekening staat wink

Dat hoeft niet altijd, als je een kwartaalkrediet(bv €1000) hebt kun je een keer in het rood staan en wordt er gewoon maandelijks afgeschreven. Als er maandelijks geld gestort wordt op je rekening is er geen vuiltje aan de lucht.


Ach ja dan staat er in mijn optiek ook geld op (geleend en duur geld, dat wel) ... het is maar net hoe je het leest.

DM8000

Vaste opstelling Astra1, Astra2 en Astra3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...