Ga naar inhoud


Ik heb geen info gekregen m.b.t. het betalen van mn Abbo.


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Dat bedoelde ik niet, ik bedoel als je kwartaalkrediet hebt je even rood mag staan. En je zo op die manier voorkomt dat je huur of abo´s of wat ook niet afgeschreven kunnen worden.


Is dat niet afhankelijk van welke bank je hebt ik heb er bij de bank die ik heb nooit van gehoord van een kwartaalkrediet. blush
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

We dwalen langzaam van het onderwerp af.

Misschien is het rekening nummer, wat Canaaldigitaal in hun administratie heeft staan niet juist.

 

Daarom is het beste, eens even te kijken bij "mijn Canaal digitaal", welke gegevens er precies vermeld zijn, en die anders corrigeren.

En wanneer de daar vermelde gegevens wel juist zijn, toch even de klantendienst bellen, met de vraag, waarom er geen incasso plaatsgevonden heeft.

 

Anders is er een grote kans, dat je beeld op zwart gaat, en er extra kosten kunnen ontstaan, om weer "aangesloten" te worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik vanmiddag op mn rekening keek twijfelde ik wel een beetje; geen rooie cent was eraf geschreven, terwijl de maand al bijna voorbij is.

 

Maar zojuist zie ik dus dat CD het bedrag eraf heeft gehaald! laugh

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...