Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanochtend is mijn voeding stuk gegaan van mijn NorhTec microclient. Nu heb ik al even zitten zoeken, maar kan niet vinden waar ik netvoedingen (5.0 V--2,0A) kan kopen met 3 pinnetjes aansluiting.

Iemand een idee?

Op onbezaaide velden groeit geen gras

Geplaatst:

Wat dacht je ervan om de kabel met stekker over te zetten?voor hetgeval deze stekker niet leverbaar is,kontroleer eerst eens op draadbreuk alvorens het over te zetten of aan elkaar te maken.Dus meten is weten!of de voeding repareren.Is het een enkele spanning van 5v zo ja dan kun je ook een universele adapter kopen,van min2 A,meer amp. mag dus ook .

Geplaatst:

ik denk dat je een universele voeding moet halen 2volt 2A of meer ampère

en het snoertje om zetten als er geen breuk in zit

al om de min en plus denken hoe je die aan sluit

deze voeding heeft een DIN 3PIN steker die zijn er niet zo veel

deze voedingen zijn er wel dan met meer voltages

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

Bedankt, ga op zoek naar een nieuwe voeding en zet hierna de stekker over. als ik het goed begrijp kan ik ook meer als 2A gebruiken?

Denk namelijk dat de vorige voeding toch te zwaar belast wordt.

Geplaatst:

ja de volts moeten gelijk zijn de ampère kan wel wat zwarter zijn geen enkel probleem

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst:

ampère kan wel wat zwarter zijn geen enkel probleem Doe maar ZWAARDER Zwarter dan zwart gaat niet.LET op of het om contnu of piek vermogen gaat,beter 5a continu als 5amp piek.

Geplaatst:

Iemand misschien een webwinkel waar ik zou kunnen slagen. Ben een beetje een noob op dit vlak, heb zojuist bij ***geen-reclame*** gekeken, maar vind het niet zo eenvoudig om de juiste voeding te vinden.

Geplaatst:

kijk hier maar even

Geplaatst:
Citaat:
Prijs ca €15<>€20.

Columbo, heb je misschien een link per pm?
Ik kan ze alleen maar vinden vanaf 27,00 en dan komt er nog 6,50 verzendkosten bij.

Alvast bedankt weer.

Geplaatst:

Een link heb ik niet,want ik heb de de prijs €14,89 ex btw rechtstreeks uit de katalogus van Koninite..,dus wat een handelaar er aan verdiend weet ik niet,maar die27,50 is veel geld voor een 5v voeding,kun je niet beter een nieuwe bouwen of de oude repareren? O de desbetreffende firma leverd niet aan partikulieren dus blijft er weinig alternatief over ps rep.doe ik zelf ook zelfbouw,net zo veel power als je maar wild.Van een hoog voltage naar laag is technisch geen probleem.

Geplaatst:

kijk dit moet je even knippen en plakken 5 Volt ADAPTER met verwisselbare pluggen, max 2.5 Ampère.

Geplaatst:

OK Satencom, Dat was de tekst die ik nodig had. Ik heb de juiste voeding gevonden en ga er meteen een paar bestellen.

Vind het wel een manco en jammer dat je op dit forum niet gewoon een linkje mag plaatsen en alles via omwegen moet verkrijgen. Had bijna het dubbele betaald voor het zelfde artikel. Dat heeft toch niks met reclame maken van doen.

• Moderator
Geplaatst:

Citaat:
Vind het wel een manco en jammer dat je op dit forum niet gewoon een linkje mag plaatsen en alles via omwegen moet verkrijgen. Had bijna het dubbele betaald voor het zelfde artikel. Dat heeft toch niks met reclame maken van doen.

Dat heeft een reden hoor.

Stel je bent eigenaar van een webshop. Dan had je als handelaar jouw artikel kunnen aanprijzen.

De andere handelaren zijn dan ook niet gek en doen hetzelfde.

Resultaat is dan een board vol met handelaren die reclame maken.

Daarom mag een link naar een commercieel bedrijf niet.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Ik begrijp het ook wel, alleen uit eigen belang kwam het me op dit moment niet zo goed uit.

Maar met een omweg ben ik er toch gekomen allen bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen