Gerard 76 Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Heb 't idee dat ik iets over het hoofd zie. Heb al talloze keren mbv dreamset de zenderlijst uit m'n 8000 aangepast en weer teruggezet. Maar nu lijkt 't alsof dreamset de settings niet schrijft. Normaal geeft ie een reboot/kill all command maar dat blijft nu ook uit. echter wanneer ik de box zelf laat herstarten of alleen enigma2 herstarten verandert er niks. De lijst blijft onveranderd. Met dreamboxedit is dit ook zo. Wat kan het zijn. Moet er wel bij zeggen dat ik nu met windows7 werk en niet meer met XP,maar dat zal toch niet uitmaken,toch?
Catastrofus Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Dat heeft hij al gedaan dus, die herstart van enigma. Dat werkt bij hem dus niet... Zelfs een reboot werkt dus niet. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
freaky Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 staat de default gebruiker er nog in ?? Maar er staat ook nog iets in de expert settings (iets met bouquets ) van je dreambox welke weet ik nu niet precies maar die moet je aanpassen en dan werkt het wel. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Gast schotelkop Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Is je setting lijst niet curupte? is maar een vraag
Gerard 76 Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Geplaatst: 9 april 2010 Jij bedoelt meerdere boeketten toestaan? Dat heb ik idd ja. Kan gewoon tussen de boeketten bladeren. Zelf zoek ik 't in het programma. Ik denk dat het programma om één of andere reden geen reload commando kan geven of zoiets. Normaal wordt na het inladen van een lijst enigma vanzelf herstart. Nu gebeurt dat niet...
bigtwin Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Gerard, dat laatste komt volgens mij, omdat je bij je nieuwe pc/installatie (windows 7) een nieuwere versie dreamset gebruikt. 2.20 doet nog zo'n restart, 2.28 bijvoorbeeld niet. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast schotelkop Geplaatst: 9 april 2010 Geplaatst: 9 april 2010 Wat je ook eens kunt doen is een factory reset.
Gerard 76 Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Geplaatst: 10 april 2010 Vandaag een oude 2.24 versie van dreamset gebruikt. Deze werkt wel normaal Snap er geen hout meer van. Kijk maar es naar de screenshot, nu kun je zien dat ie enigma2 laat herstarten. De nieuwe versie deed 't niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen