Ga naar inhoud


[Satelliet] Vrijwillige Kaartwissel van Mediaguard 2 > 3


Noordzee

Aanbevolen berichten

CanalDigitaal is verplicht om de publieke zenders zonder abonnement en of kosten door te geven.

Of dat nu in seca2 of seca3 is maakt niet uit. Die keus mag CDS zelf maken.

Als seca2 uitgeschakeld wordt, wat ik niet verwacht want dat kost veel geld, zal de seca2 kaart gewisseld moeten worden voor een seca3 kaart.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wat betekenen al die afkortingen als ik vragen mag???? lijkt wel algebra en wat is er beter te zien dan ??? dit is toch al heel duidelijke tv wat we nu hebben beter als analoog ,nee ze willen als maar meer en ook meer poen heel af en toe kijk ik ned 1,2,3 maar niet veel hoor pet programma's hebben ze en veel te veel reclame daar verdienen ze toch al genoeg aan?? enne ik heb sinds de invoering van sateliet al zoveel betaald aan nieuwe receivers vind ik eigen lijk al genoeg en de topfield 5000ci plus is een waardeloos geval zoek me iedere keer het heen en weer naar zenders zonde dat ik hem gekocht heb ,maar er staat nog een in de kast en daarvoor ook al een gehad die het inmiddels niet meer doen dank zij CD!!!! en analoge heb ik ook gehad dus genoeg betaald dacht ik zo gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de mail van Canal Digitaal staat dat er begin mei gekozen moet worden. Weet iemand of dit inhoudt dat we één dezer dagen een mail of brief van Canal Digitaal kunnen verwachten of dat men zelf actie moet ondernemen?

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt het dan dat je de seca2 kaart gewoon kunt blijven gebruiken en je je abbo gewoon kunt blijven verlengen?

Ik kan er niet goed meer aan uit door al die verschillende abbo's.

ik wil dus gewoon het minimum blijven ontvangen, geen hd kanalen, geen filmnetten etc.

geholpen worden is leuk, iemand anders kunnen helpen leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: holles
Bij de mail van Canal Digitaal staat dat er begin mei gekozen moet worden. Weet iemand of dit inhoudt dat we één dezer dagen een mail of brief van Canal Digitaal kunnen verwachten of dat men zelf actie moet ondernemen?


Het is uitgesteld tot na 1 juni.

Bron : Posting van CanalDigitaalmedewerker Henk

Citaat:
Origineel gepost door citoends
Er zou half mei ,een pagina op de website van canaal dig geopend worden waar , je het kon regelen.

Dit wordt na 1 juni 2010.

Met vriendelijke groet,

Henk,

WebCare CanalDigitaal

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De kaartwissel is begonnen :

 

http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/nieuws/smartcard-omwisselen.aspx

 

 

De Nederlandse publieke HD-zenders Nederland 1, 2 en 3 in HD zijn alleen te ontvangen met een geldige (oranje) Mediaguard3-smartcard. Een groot deel van onze Standaard NL- en Set Top Box-pakket klanten beschikt echter nog niet over deze smartcard!

 

Heeft u het Standaard NL- of het Set Top Box-pakket en heeft u nog geen (oranje) MediaGuard-3 smartcard, maar wilt u graag de Nederlandse publieke HD-zenders ontvangen? Dan kunt u nu uw oude kaart omruilen voor een Mediaguard3-smartcard. Wilt u zo snel als mogelijk de ontknoping van het WK in HD kijken? Of wilt u uw favoriete programma in HD kijken?

 

Ga naar www.canaldigitaal.nl/hdkaartwissel: Vul uw huidige smartcardnummer en de andere gegevens in en bekijk uw persoonlijke aanbieding. In veel gevallen ruilen we de oude smartcard gratis om voor een nieuwe Mediaguard3-smartcard. Dit is wel afhankelijk of u gebruikt maakt van een upgrade of verlengingsaanbod.

 

Dit aanbod geldt ook indien u beschikt over een 'Recreatie Set Top Box-pakket' of 'Set Top Box-pakket' op uw tweede op derde smartcard. Belangrijk is wel dat het ingaan op dit omruilaanbod geheel vrijwillig is, indien u graag Nederlandse publieke zenders in HD wilt ontvangen. De 'Standaard NL-' en 'Set Top Box-pakketten' zonder HD blijven dus gewoon met uw huidige smartcard te ontvangen.

 

In alle gevallen dient de oude smartcard te worden ingeleverd bij CanalDigitaal. De nieuwe smartcard wordt u zonder verzendkosten toegestuurd.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na ingave van emailadres, postcode en smartcardnummer het keuzemenu, met de kosten.

 

Citaat:
JA, ik wil ook Nederland 1, 2 en 3 in HD zien! Ik wissel mijn smartcard om.

 

U hebt het STBP-pakket en wijzigt niets

U wilt uw huidige pakket behouden en een nieuwe smartcard ontvangen voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD.

 

U ontvangt een factuur voor € 39,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u spoedig toegestuurd.

 

 

 

U hebt het STBP-pakket en verlengt uw abonnement

U wilt uw huidige pakket behouden en u verlengt uw abonnement . U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 in HD. Daarbij gaat u een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

 

U ontvangt een factuur voor € 15,00 en betaalt deze vooraf. De smartcard wordt u vervolgens spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u vooruit 1 keer per jaar, per automatische incasso.

 

 

 

U hebt het STBP-pakket en wijzigt naar het Basis-pakket

U hebt het STBP-pakket en wijzigt naar het Basis-pakket. U ontvangt een nieuwe smartcard voor de ontvangst van Nederland 1, 2 en 3 en Eurosport in HD. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

 

De kaartwissel is gratis en de smartcard wordt u spoedig toegestuurd. De abonnementskosten betaalt u per maand, per automatische incasso.

 

 

U hebt het STBP-pakket en u kiest nu ook voor het HDTV-pakket

U hebt het STBP-pakket en u kiest nu ook voor het HDTV-pakket. U ontvangt een nieuwe smartcard om naast Nederland 1, 2 en 3 in HD ook de HD-zenders uit het HDTV-pakket te kunnen ontvangen. Daarbij gaat u ook een nieuwe contractperiode aan van 1 jaar.

 

 

De kaartwissel is gratis en de smartcard wordt u spoedig toegestuurd. De abonnementskosten voor het STBP-pakket betaalt u vooruit 1 keer per jaar, per automatische incasso. De abonnementskosten voor het HDTV-pakket betaalt u maandelijks per automatische incasso.

 

Uw rekeningnummer: 12.34.56.789 (fictief)

 

BRON: CanalDigitaal.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op dit forum behoorlijk gemoppert over dit onderwerp. Nu moet ik toch mijn compliment gaan geven dat CD het voor begin WK toch mogelijk lijkt te maken een SECA 3 kaartje aan te schaffen. Ik heb een STB abbo en maar een jaartje verlengd. Daardoor kost SECA3 kaartje E 15,--. Dat vind ik een zeer redelijke prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pdeg69
Ik heb op dit forum behoorlijk gemoppert over dit onderwerp. Nu moet ik toch mijn compliment gaan geven dat CD het voor begin WK toch mogelijk lijkt te maken een SECA 3 kaartje aan te schaffen. Ik heb een STB abbo en maar een jaartje verlengd. Daardoor kost SECA3 kaartje E 15,--. Dat vind ik een zeer redelijke prijs.


Vind zelfs dit geen redelijke prijs. Heb niet om een kaartwissel gevraagd. Dus vind elke prijs niet redelijk. Blijf lekker in sd kwaliteit kijken. Ben benieuwd wanneer de uitzendingen in sd stop gezet gaan worden.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zoveel geduld kunt opbrengen om te wachten tot SECA 2 wordt uitgefaseerd zul je de SECA 3 kaart tzt ongetwijfeld voor niets krijgen omdat het dan een gedwongen kaartwissel wordt. Nu is het vrijwillig en ach, voor E 15,-- kan ik zelf zo'n kaartje ook niet maken. Voorts is mijn apparatuur al een tijd HD ready en houd ik van voetbal en de Tour.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was eind mei al 10 euro omhoog gegaan, nu weer 15 euro terwijl ik geen HDTV en ontvanger daarvoor heb?

 

Ik heb wel mijn beklag bij CDS gedaan, maar het antwoord moet nog komen, als het ooit zal komen.

 

Dus 25 euro in 1 jaar omhoog voor het uitgeklede STB-pakket vindt ik duur.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Ik was eind mei al 10 euro omhoog gegaan, nu weer 15 euro terwijl ik geen HDTV en ontvanger daarvoor heb?

Ik heb wel mijn beklag bij CDS gedaan, maar het antwoord moet nog komen, als het ooit zal komen.

Dus 25 euro in 1 jaar omhoog voor het uitgeklede STB-pakket vindt ik duur.


Dit is een volledig vrijwillige kaartwissel dus je bent nergens toe verplicht, lijkt me zinloos daar beklag over te doen. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: ilseonline
Ik was eind mei al 10 euro omhoog gegaan, nu weer 15 euro terwijl ik geen HDTV en ontvanger daarvoor heb?

Ik heb wel mijn beklag bij CDS gedaan, maar het antwoord moet nog komen, als het ooit zal komen.

Dus 25 euro in 1 jaar omhoog voor het uitgeklede STB-pakket vindt ik duur.


Dit is een volledig vrijwillige kaartwissel dus je bent nergens toe verplicht, lijkt me zinloos daar beklag over te doen. laugh


Die 10 euro was niet vrijwillig!!!

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...