Ga naar inhoud


[Satelliet] Vrijwillige Kaartwissel van Mediaguard 2 > 3


Noordzee

Aanbevolen berichten

Als je geen HDTV ontvanger hebt hoef je toch ook geen SECA 3 kaartje te kopen? Volgens mij heb je het niet helemaal juist begrepen. Je kan gewoon met je huidige kaartje SD blijven kijken en dan is er verder niets aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: pdeg69
Als je geen HDTV ontvanger hebt hoef je toch ook geen SECA 3 kaartje te kopen? Volgens mij heb je het niet helemaal juist begrepen. Je kan gewoon met je huidige kaartje SD blijven kijken en dan is er verder niets aan de hand.


Je antwoord komt grotendeels overeen met CDS, werk je daar toevallig?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, ik heb helemaal niets met CD behalve dat ik al vele jaren een trouwe STB pakket klant ben. Nog uit de tijd dat het STB pakket gratis was notabene. Overigens, niet zo vreemd dat de antwoorden op elkaar lijken want zo zit het namelijk ook.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ilseonline
Je antwoord komt grotendeels overeen met CDS, werk je daar toevallig?

Vind dit toch een vreemde reactie.
Iemand geeft op jouw vraag een correct en inhoudelijk valide antwoord en dan reageer je op een dergelijke wijze.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast roger4007
Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: ilseonline
Je antwoord komt grotendeels overeen met CDS, werk je daar toevallig?

Vind dit toch een vreemde reactie.
Iemand geeft op jouw vraag een correct en inhoudelijk valide antwoord en dan reageer je op een dergelijke wijze.


ligt je nader toe Jürgen is dat dan zo vreemd dat er dan de vraag komt "werk je daar toevallig?"
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is inderdaad vreemd.

Het gegeven antwoord is immers het enige antwoord wat daarop mogelijk is en om dit antwoord te kunnen geven hoef je niet bij CDS te werken.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Misschien bedoelen Ilseonline en Roger4007 te zeggen dat het antwoord misschien wel juist is maar dat zij liever een antwoord hadden gehad wat anders was, misschien hadden zij de kaart wel gratis willen hebben ondanks dat zij die niet willen en niet nodig hebben.

 

Misschien gaan ze ook klagen dat zij over moeten stappen op Windows 7 terwijl zij niet eens een computer hebben.

 

Ik zie het probleem ook niet, je wil geen HD kijken en je wilt en hoeft GEEN nieuwe kaart te kopen voor € 15 en nog je beklag doen bij CDS dat je niet om hoeft te wisselen.

 

O ja, nog even dit, ik werk niet bij CD, ik heb er niet gewerkt, ik wil er niet werken en ik heb ook geen enkele binding met CD (ook geen aandelen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden dat ik het vroeg was omdat het antwoord bijna identiek is en vrijwel tegelijk van CDS als van hem binnen kwamen. Bovendien zit pdeg69 nog in een "Proef lidmaatschap", dat is een reden dat ik er even vraagtekens bij zet. Nu lees ik dat hij vanaf het begin al kijkt toen het STB-pakket nog gratis was, dat geeft iets voor mij te denken.

 

Het is dus niet hatelijk bedoeld, gewoon een vraag.

 

Kwam CDS maar eens open en bloot op het forum, mogelijk hadden we er wat aan. Ik weet dat het even geweest is, maar zelfs dat ging fout. Ik hoop dat CDS eens wat goeds kan doen, ja dat mag ook eens met service zijn, want iedereen betaalt daarvoor al in het abonnement.

 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal soepel gaat het nu ook weer niet. Zondag via internet opgegeven voor SECA 3 kaart. Kreeg direct de waarschuwing dat het max. 4 werkdagen kon duren voordat de factuur zou komen. Nog niets gezien na 5 werkdagen. Zouden ze nog met typemachines werken? Wordt vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in de factuur staat dat de kaart 2 weken na betaling in je brievenbus komt :D. Dus die paar werkdagen is nog niet alle wachttijd. Het WK is wellicht voorbij voordat je je kaart hebt.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, ik ben niet eens meer heel erg verbaasd. Gelukkig kan ik uitwijken op BBC HD/ITV HD of desnoods ZDF HD maar ik prefereer het Engelse commentaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schiet me nu maar in de feestverlichting. Een witte onherkenbare envelop aangetroffen in de brievenbus vandaag. Gedateerd 22 uni 2010. Uw nieuwe smartcard: Gebruik hem vandaag nog, en geniet van 3 weken van alle zenders! Zie enige posts eerder, ik had een STB pakket en heb op de website 1 aar verlengd. Daardoor zou ik voor de Seca 3 kaart E 15,-- moeten betalen. Factuur zou volgen en na betaling de smartcard. Volgens die deal zou ik de Seca 2 kaart daarna terug moeten sturen. Dat is nu ook niet het geval. Er staat dat mi n oude smartcard binnen paar dagen geen beeld meer geeft maar verder niets over terugsturen. Mogeli ke conclusie: Iedereen heeft nu een Seca 3 kaart toegestuurd gekregen? Vult u rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...