Ga naar inhoud


Gevraagt, uitleg LED technologie......ivm sollicitatie


ronaldsl

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb as donderdag een sollicitatiegesprek bij een bedrijf in LED verlichting. Ik ben uiteraard wel al het neuzen geweest op het net, maar kan/kon niet 123 vinden wat ik wil.

Op me voor te bereiden op het gesprek wil ik natuurlijk e.e.a. (meer) weten over de technologie en werking van LED's.

 

Weet iemand een begrijpelijke (Nederlandstalige) site, waarin de achtergrond van deze technologie wordt uitgelegd ? (zonder reclame te maken.....)

 

Groet,

 

ronald

 

En O ja......

 

allemaal duimen voor mij PLEASE !!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


En minstens zo belangrijk is de geschiedenis van het bedrijf leren kennen, dat doet het ook goed op een sollicitatie gesprek. Suc6 met het gesprek!

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip......wikipedia...ik zal er kijken. (had daar niet meteen aan gedacht) en natuurlijk probeer ik vooraf op allerlei manieren het bedrijf te 'leren'.

 

Denk allemaal aan mij as donderdag 1 uur in Leeuwarden......straal met jullie schotels positieve energie uit....dan MOET het goed komen.

 

groet,

ronald

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Led's positive.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pearlpeter
Ach misschien zoeken ze wel een speciaal iemand, die de b*ll*n verstand heeft voor de baan waar hij naar soliciteerd. cool


Misschien wordt hij magazijn medewerker en is kennis dus absoluut onbelangrijk, maar probeert hij op deze manier zijn positie iets te versterken?

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ronaldsl,

 

Google ook eens op wafer evt. met toevoeging van mijn woonplaats wink ..........

 

Een beetje in de richting van een van de basis.

 

Heel interessant onderwerp trouwens, wens je alvast veel succes, gr.

 

 

Zilverster.

 

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Misschien wordt hij magazijn medewerker en is kennis dus absoluut onbelangrijk, maar probeert hij op deze manier zijn positie iets te versterken?

 

Inderdaad, ze hebben al gauw door of je echt interesse in de baan hebt of alleen maar een verplichte sollicitatie afwerkt.

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: pearlpeter
Ach misschien zoeken ze wel een speciaal iemand, die de b*ll*n verstand heeft voor de baan waar hij naar soliciteerd. cool


Misschien wordt hij magazijn medewerker en is kennis dus absoluut onbelangrijk, maar probeert hij op deze manier zijn positie iets te versterken?


Daar ben ik het niet geheel mee eens, zelf heb ik ooit als magazijnmeester gewerkt in een Peugeot garage en het is toch wel een pre als je iets van autotechniek afweet en zeker van het merk wat je representeerd..

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb je ook gelijk in, enige kennis is altijd meegenomen, en soms een vereiste, zelfs voor magazijn medewerkers.

 

Maar het was maar per voorbeeld omdat ik niet denk dat iemand als LED monteur gaat soliciteren als hij niet weet wat een fitting schroevendraaier is.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ronaldsl
Hoi,

Ik heb as donderdag een sollicitatiegesprek bij een bedrijf in LED verlichting. Ik ben uiteraard wel al het neuzen geweest op het net, maar kan/kon niet 123 vinden wat ik wil.
Op me voor te bereiden op het gesprek wil ik natuurlijk e.e.a. (meer) weten over de technologie en werking van LED's.

Weet iemand een begrijpelijke (Nederlandstalige) site, waarin de achtergrond van deze technologie wordt uitgelegd ? (zonder reclame te maken.....)

Groet,

ronald

En O ja......

allemaal duimen voor mij PLEASE !!!

netwerk beheerder Nuon heeft er info over in hun winkel die nu anders heet na de splitsing van netwerk beheer en stroom verkoop kijk daar maar eens
goedkoop licht kan je helpen

Groeten Fred.

 

AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite

Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LED technologie op welke manier? Lamp vervangers? LED borden? De component LED?

Er zijn zoveel mogelijkheden met LED's dat het moeilijk is in te schatten wat je precies bedoelt...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...