Ga naar inhoud


reclame bij de publieke omroep


Amager95

Aanbevolen berichten

Het is nu half twee in de nacht. Nog steeds zie ik reclame bij de publieke omroep.

 

Waarom hebben wij dit als Nederlanders verdiend? Denken ze nu echt nog dat wij, als kijkers, zo diep in de nacht de reclame opnemen die ook al de hele dag over ons heen worden gegooid?

 

Waarom kan er geen gewone nachttelevisie zijn zoals bij onze Duitse buren bij de publieke omroep?

Zoals het programma van Domian, zowel te zien op de televisie bij de WDR en te volgen op de radiozender Einslive (WDR).

 

Is er dan helemaal niemand in het land die nog een beetje let op de kwaliteit van de Nederlandse Publieke Omroep???

 

mad

 

 

weg met die irritante reclame op de televisie (en ook radio).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast sat-elite

elke avond ganzenborden = geen belastinggeld meer naar de publieke omroep = geen tv meer = geld overhouden = publieke zenders opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet malen om een beetje reclame als ik daardoor voor minder kijk- en luistergeld goede radio en tv kan krijgen, anderen zullen graag wat meer betalen om reclamevrij te kijken. Persoonlijke keuze dus. Bovendien doet de PO het wel netjes, reclame enkel tussen verschillende programma's en dus geen onderbrekingen in de uitzending zelf.

 

(Maar wat de VRT doet, reclame op de radio en dan toch zoveel onzin de wereld insturen, dat is crimineel. :D)

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123
Origineel bericht van: pukje
hoppaaa tieten fuck fuck tieten


Je hebt het hier over de commerciële zenders toch?
Hun doelgroep (standaard gezin) ligt dan al lang op een oor dus vullen ze hun zakken met die bagger reclame, die 'fictieve bel producten' zijn schijnbaar net als spam op de PC rendabel...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar erger ik me ook altijd aan. En als het nou om 3 uur 's nachts zou zijn maar nee hoor, zelfs op een vrijdag of zaterdag beginnen de commerciële jongens er al om een uur of 1 mee.

 

 

Reclame op de publieke omroep, daar stoor ik me niet aan. Het Nederlandse subsidiestelsel is nu eenmaal zo geregeld dat het niet mogelijk is om zonder reclame uit te zenden (publieke omroep krijgt hier het minste of op twee na het minste van Europa, ligt eraan hoe je rekent). Zolang daar goeie programma's tegenover staan zeur ik niet. En dat is nog steeds vaak zo.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...