RVP Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Ik zoek een forum voor de Playstation2 waar je mag praten over het softmodden van je memorycard. Met Google vind ik alleen maar sites die niet relefant zijn. Weet iemand een site, PM mij dan aub
bigtwin Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Als je met alle relevante trefwoorden uit jouw vraag in google zoekt, vind je die wel. Ik wel althans. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
soktic Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Je moet eens zoeken op memor32, esr en freemc boot. Ik heb zelf ook enkele originele cards gemod middels een memor32 card. Ik heb eventueel nog enkele memory cards te koop die al gemod zijn. De truc is dat je opstart met de memor32 en dan een proggie laad die je originele caard omtoverd in een modcard. Je moet wel de iso files die je wil gaan "draaien" patchen.
RVP Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Geplaatst: 10 april 2010 hoi, om de software in de mem card te krijgen heb je een AR max cd nodig, ook voor Freemcboot en die heb ik niet. Dus ik hoop met iemand in contact te komen die de AR max cd heeft liggen. Overgens wil ik geen kopieen draaien, maar regiovrij zijn en mijn legale games starten vanaf harddisk
Fredo Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Op de laatste swertkiekersdag is er een p2 tafel geweest Emiel Zilverster en klinky heb ik daar bij zien staan kijken. de links naar de fora mogen hier niet daar er echte reclame op staat met popups ik zal je die even per pm geven Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
soktic Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Citaat: hoi, om de software in de mem card te krijgen heb je een AR max cd nodig Dat weet ik verder niet, ik heb het dus met memor32 gedaan. Daarna de originele erin en klaar.
Zilverster Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 @Fredo, Citaat: ik zal je die even per pm geven Aha, prettig geregeld dus, bedankt, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Fredo Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Zilverster @Fredo, Citaat: ik zal je die even per pm geven Aha, prettig geregeld dus, bedankt, gr. Zilverster. Hallo Vrind weet jij nog of er iemand uit de buurt van Alkmaar daar bij stond en waar kwamen die mem kaartjes vandaan die daar gemaakt werden? Iemand had die bij zich geloof ik gezien te hebben . Wie was dat? Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Zilverster Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 @Fredo, Uit Alkmaar weet ik niet, was nog wel iemand anders bij maar ik weet niet waar die vandaan kwam. Kaartjes kan je bestellen bij een, van oorsprong, Duitse firma, die ook in Nederland actief is. Als ik mijn kinderen mag geloven, werken de originele kaartjes beter. En eehhh, @E gaf de demo en had de kaartjes bij zich. Direct even een switch met linkje, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Fredo Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Ik het netjes via pm doen jij het hier neer kwakken boefje dat is niet de bedoeling! maar hoe heet Emiel hier? Klinky heeft er ook bij gestaan als ik me goed herinner! misschien dat hij het nog weet? Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Beheerder Michel Geplaatst: 11 april 2010 Beheerder Geplaatst: 11 april 2010 Voor dit soort persoonlijke onderonsjes kan je beter even een PM draadje starten. Dat is voor jullie handiger en vervuilt verder het draadje ook niet. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Zilverster Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 @Fredo, Citaat: Direct even een switch met linkje Gegeven, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast schotelkop Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Zilverster @Fredo, Citaat: Direct even een switch met linkje Gegeven, gr. Zilverster. Vraag even aan Cupido dat is de man waar we allemaal bij stonden.
Fredo Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Alles wat er bij mij op ons forum staat is per pm naar RVP ge- pm,t voor de rest heb ik postings geplaatst om hem verder te helpen als er hier nog iemand is die directe info heeft graag ik lees wel mee Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
RVP Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Fredo Alles wat er bij mij op ons forum staat is per pm naar RVP ge- pm,t Dat klopt, waarvoor dank heren. Ik ga er mee aan de gang. Zodra ik ergens op vast loop meld ik dat hier.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen