Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 waar kan ik aan "chip"kaarten komen die heb mogelijk maken om de diverse encrypted zenders te ontvangen??
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 kun je gewoon via het internet bestellen,moet je even wat voor doen,maar het is de moeite waard.je moet gewoon even zoeken maar ik zou eerst even het board goed lezen.<BR>grtz hendrik b
Avalon Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Hallo <P>Je kan bij Canal - Digitaal gaan kijken of een andere tv aanbieder. Ik meende dat er in nieuwegein een bedrijf zat die bijna voor elke tv aanbieder een Abonnement verkoopt.<P>Groetjes<BR>Avalon
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Wat een hobbyisten zeg tegenwoordig <BR>1e posting en gelijk hoe kan ik voor niets tv kijken<P>Robbie
Gast Geplaatst: 27 juni 2001 Geplaatst: 27 juni 2001 Ik zou zeggen, kijk eens bij de sponsoren van dit board. Dan zijn die hier ook niet voor niets.<BR>Klik de verschillende banners maar eens aan.
Aanbevolen berichten