Ga naar inhoud

Spontaan van stand-by naar deep sleep

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Iedere nacht gaat mijn box met de laatste OpenPli spontaan van standby naar deep sleep.

Vreemde is dat ik via het menu alleen standby als optie zie, enkel via de web-if zie ik een keuze voor deep sleep.

Zit er ergens een optie om te wijzigen? Het is namelijk erg vervelend dat de box naar deepsleep gaat, deze is dan voor het LAN namelijk onbereikbaar.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

heb je toevallig geen opnames staan die na opname een actie doet zoals : auto, deep standby, do nothing,....

want zomaar van standby naar deep standby....dat doet hij niet, iets moet dit triggeren.

Geplaatst:

Ook al aan gedacht, maar nee.

Probleem bestaat overigens al vanaf dag 1 dat ik 'm heb.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:

effen contact op nemen met je dealer?

en met de basissoftware van vu zelf?

heb je dat ook?

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Heb je ook geen processen die s nachts lopen zoals EPG-refresh o.i.d. en dan de box uitschakelen?

Deep Sleep zal je ook niet in het menu vinden, in Nederlands is het gewoon uitschakelen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: SatMann
effen contact op nemen met je dealer?

en met de basissoftware van vu zelf?

heb je dat ook?

Tja, die basissoftware heeft er bij mij maar eventjes opgestaan, niet eens kanalen gescand.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie
Heb je ook geen processen die s nachts lopen zoals EPG-refresh o.i.d. en dan de box uitschakelen?
Deep Sleep zal je ook niet in het menu vinden, in Nederlands is het gewoon uitschakelen.

Hmmm, die EPG update heb ik dacht ik wel, maar kunnen die de box dan uitzetten?

Update: denk dat ik heb gevonden, er is een optie wakker wordenom EPG te vernieuwen (deep standby) kennelijk gaat de box na die update naar deep standby, eens uitzetten en zien wat er gebeurd.

Daarnaast nog een optie: afsluiten na het vernieuwen, die lijkt me ook een goede kandidaat, die gaat ook even uit, sterker nog, dat is 'm!!!!!

THANKS.

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

En zo zie je maar weer een VU+ gebruiker die weer (meer) tevreden is.

De box wordt steeds beter en beter :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: Pedro Newbie
En zo zie je maar weer een VU+ gebruiker die weer (meer) tevreden is.
De box wordt steeds beter en beter :D

2 gebruikers wink , ik had hetzelfde probleem, logisch, gebruikte een kopie van Bo'tje.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen