edbe Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 ik heb sinds aantal weken last van honden die tegen mijn stalmuur liggen te zeiken, als er een is geweest komt de rest ernaar. mijn vraag is nu, is er een middel (poeder of vloeibaar) wat ik op de muur kan smeren zodat de honden erniet meer langs pissen, uiteraard moet het wel niet schadelijk voor de honden zijn...... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
satencom Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 dan is dit de oplossing De Tuinwachter schakelt zichzelf automatisch in wanneer er een dier dichterbij komt dan ca 5 meter. Met het geluid beveilig je een oppervlakte van ca 1.100 m2 (33x33 m). Je kunt het 100% weerbestendige apparaat eenvoudig aan de muur schroeven. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast wanderer Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 bus peper leegstrooien en dit blijven herhalen....
Gast Agent Mike Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 uuh? baasje aanspreken van het gedrag van zijn hond? maar dat kan soms lastig zijn, want veel hond eigenaren willen geen kwaad woord over "hun" trouwe 4voeter horen. (asociaal)
pearlpeter Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Origineel bericht van: felicasat Pull him down, de stal dan gewoon afbreken garages zijn voor echte mannen, stallen voor boeren en kipte Dan zal je ook zien dat die keuters niemeer pissen Waar slaat dit nu weer op? En wat zijn kipte?
Fredo Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Ammonia puur help bij mij al vijf jaar ze komen niet meer binnen de vijf meter Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast schotelkop Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Fredo Ammonia puur help bij mij al vijf jaar ze komen niet meer binnen de vijf meter Nee Fred .je moet een beetje TOXIC spuiten
Con Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 De ultieme oplossing; Leg de honden een urinaire katheter aan. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Jan Ambers Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Met een vernevelaar sterk geconcentreerd bleekwater vernevelen... Zeer efficient!
Gast hummiesat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: pearlpeter Origineel bericht van: felicasat Pull him down, de stal dan gewoon afbreken garages zijn voor echte mannen, stallen voor boeren en kipte Dan zal je ook zien dat die keuters niemeer pissen Waar slaat dit nu weer op? En wat zijn kipte? sarcasme sar` cas - me («Frans«Latijn) het -woord sarcasmen bittere, bijtende spot; uiting daarvan
Clarke Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Agent Mike uuh? baasje aanspreken van het gedrag van zijn hond? maar dat kan soms lastig zijn, want veel hond eigenaren willen geen kwaad woord over "hun" trouwe 4voeter horen. (asociaal) De meeste eigenaren zullen sorrie zeggen, dat maak je bij katten eigenaren niet mee als hun poekie je tuin weer heeft volgescheten en omgespit. Maar ontoppic werkt een scheutje bleek door een emmer water normaal gesproken goed genoeg.
Poetsdoekje Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: satencom dan is dit de oplossing De Tuinwachter schakelt zichzelf automatisch in wanneer er een dier dichterbij komt dan ca 5 meter. Met het geluid beveilig je een oppervlakte van ca 1.100 m2 (33x33 m). Je kunt het 100% weerbestendige apparaat eenvoudig aan de muur schroeven. Nou zo'n ding helpt helemaal niet, ik heb er ook eentje, kost een vermogen aan batterijen, maar helpen/werken, ho maar. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Fredo Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Con De ultieme oplossing; Leg de honden een urinaire katheter aan. HG CC Dat zal van korte duur zijn die honden gaan het ballonnetje stuk bijten van die katheter Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
goto Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Ik als eigenaar van 2 kattebeesten biedt hierbij mijn verontschuldigingen aan alle tuinen,perkjes ect,ect voor het vervuilen en omspitten !!!! Clarke.... je moet weer op zoek naar een nieuwe bewering,de ouwe heb ik zojuist ontkracht Mijn kattebeesten gaan trouwens vrolijk verder met het onder spitten/schijten van zowel andermans als mijn tuin compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen