gennepie Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 als ik mijn receiver met een nulmodem kabel op mijn pc aansluit en ik wil de gegevens van mijn receiver naar mijn pc dowloaden blijf het programma topset steeds vragen om mijn receiver opnieuw op te starten wat doe ik verkeerd
Jürgen Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Welke receiver? Bij of na welke door jou uitgevoerde actie verschijnt de melding dat je de receiver opnieuw moet starten? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
gennepie Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Geplaatst: 10 april 2010 tf 7700hsci als ik naar de pc wil downloaden vraagt hij om de receiver opnieuw op te starten als ik dat doe blijft hij vragen om de receiver opnieuw op te starten
satencom Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 als je een usb- serieel kabel hebt en je hebt het soft ware er in ga je naar appraatpeheer en kijk dan aan welke kom poort hij is toe gewezen en die moet je dan gebruiken Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gennepie Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Geplaatst: 10 april 2010 heb ik allemaal al geprobeerd maar dat werkt niet
Gerard 76 Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 Vermeld de volgende keer even om welke topfield 't gaat. ik heb de onderwerptitel voor je aangepast.
satencom Geplaatst: 10 april 2010 Geplaatst: 10 april 2010 dit vond ik op een ander forum misschien kun je er wat mee Ik gebruik een HP laptop met vista, een usb- serieeel convertor van Belkin type F5U103V, een crossed kabel 2x female 9 p sub d van HQ en het softwareprogramma TOPSET met een topfield tf 5000 ci. Werkt voortreffelijk. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
potenza Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Je moet ook in het menu van de Topfield firmware overdragen selecteren. En dan opnieuw opstarten.
potenza Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Oja daarna instellingen overdragen selecteren. In het menu van de ontvanger.. firmware overdragen selecteren. Dan instellingen overdragen selecteren. Opnieuw opstarten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen