gobiuspictus Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Hallo experts, Op mijn imac heb ik Windows 7 virtueel meedraaien via Parallels. Op het Windows gedeelte probeer ik DCC te gebruiken maar dit geeft dan een poort probleem aan. Kom er dus niet in. DreamboxEdit geeft geen probleem. Wie weet wat, hoe en waar ik een instelling moet veranderen om het werkend te krijgen? Alvast dank voor de tijd en moeite......... Groet, Johan
racad Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: gobiuspictus Hallo experts, Op mijn imac heb ik Windows 7 virtueel meedraaien via Parallels. Op het Windows gedeelte probeer ik DCC te gebruiken maar dit geeft dan een poort probleem aan. Kom er dus niet in. DreamboxEdit geeft geen probleem. Wie weet wat, hoe en waar ik een instelling moet veranderen om het werkend te krijgen? Alvast dank voor de tijd en moeite......... Groet, Johan Hoi,Probeer eens Filezilla, even (google). Groeten Aad.
gobiuspictus Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Geplaatst: 11 april 2010 Bedankt Racad, Met Filezilla kom ik er wel in en dus gewoon via de Mac. Groet, Johan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen