Nadorino Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 wie kan me helpen voor externe harde schijf wd elements PC wel niet lezen windows xp sp3
Poetsdoekje Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Nadorino wie kan me helpen voor externe harde schijf wd elements PC wel niet lezen windows xp sp3 Sorry, maar deze vraag snap ik niet, misschien iets uitgebreider formuleren? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Kimble Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: Nadorino wie kan me helpen voor externe harde schijf wd elements PC wel niet lezen windows xp sp3 Sorry, maar deze vraag snap ik niet, misschien iets uitgebreider formuleren? Gok, wel=wil en de schijf is USB. Dan kan ik wel wat tips geven, anders is wel wat meer info nodig.
lock Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Klik eens op Nadorino en bekijk zijn postings; ik denk dat het bij een proeflidmaatschap blijft. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen