Nadorino Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 hoi all. kan ik OpenPLi-unstable-dm800-20100411 installeren via localhos/upgrade.dhtml
ferrarisat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 dream van stroom af stekker erin knop ingedrukt houden IP adres wat in beeld staat invoeren in adresbalk computer firmware upgrade aanklikken en de image flashen DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Henksat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Met alle respect, maar deze basiskennis kun je jezelf ook eigen maken door eerst meer te lezen, de gebruiksaanwijzing erbij te pakken, of eens een kijkje te gaan nemen op de site van de fabrikant, zie HIER Het is wel erg makkelijk moord en brand te schreeuwen bij alle basic vragen waar je tegen aan loopt. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gerard 76 Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Henksat Het is wel erg makkelijk moord en brand te schreeuwen bij alle basic vragen waar je tegen aan loopt. Wordt er hier moord & brand geschreeuwd? De TS vraagt 't netjes. Ben het met je eens dat de TS beter moet zoeken, ook gezien z'n berichtgeschiedenis, maar jouw bovenstaande opmerking is weinig behulpzaam.
ferrarisat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Origineel bericht van: Henksat Het is wel erg makkelijk moord en brand te schreeuwen bij alle basic vragen waar je tegen aan loopt. Wordt er hier moord & brand geschreeuwd? De TS vraagt 't netjes. Ben het met je eens dat de TS beter moet zoeken, ook gezien z'n berichtgeschiedenis, maar jouw bovenstaande opmerking is weinig behulpzaam. ik ben het met jullie eens maar ik ben ook zo begonnen een dream is mooi maar als het de eerste keer is is het spannend (net als sex)kun je ook veel over lezen maar gewoon doen is beter daar leer je het meest van maar een beetje hulp is ook niet verkeerd DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Henksat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: ferrarisat ik ben het met jullie eens maar ik ben ook zo begonnen een dream is mooi maar als het de eerste keer is is het spannend (net als sex)kun je ook veel over lezen maar gewoon doen is beter daar leer je het meest van maar een beetje hulp is ook niet verkeerd Is ook zo, een forum is er om elkaar te helpen. Maar je haalt de mensen die niet zoeken/lezen en gelijk noob vragen gaan stellen er zo uit, en ik vindt dat best vervelend. Niet overigens alleen hier hoor, zie je op alle forums. Kijk, niet iedereen heeft evenveel wijsheid en kennis in deze materie, en als mensen een hobbybox kopen mag je verwachten dat ze ook in de achterliggende theorie duiken, problemen die dan naar voren komen, hoe simpel dan ook, die kunnen hier goed opgelost worden. Maar om jouw citaat te gebruiken, bij de 1e keer sex vragen ze ook niet wat ze moeten doen toch? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
ferrarisat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Henksat Origineel bericht van: ferrarisat ik ben het met jullie eens maar ik ben ook zo begonnen een dream is mooi maar als het de eerste keer is is het spannend (net als sex)kun je ook veel over lezen maar gewoon doen is beter daar leer je het meest van maar een beetje hulp is ook niet verkeerd Is ook zo, een forum is er om elkaar te helpen. Maar je haalt de mensen die niet zoeken/lezen en gelijk noob vragen gaan stellen er zo uit, en ik vindt dat best vervelend. Niet overigens alleen hier hoor, zie je op alle forums. Kijk, niet iedereen heeft evenveel wijsheid en kennis in deze materie, en als mensen een hobbybox kopen mag je verwachten dat ze ook in de achterliggende theorie duiken, problemen die dan naar voren komen, hoe simpel dan ook, die kunnen hier goed opgelost worden. amen Amen Maar om jouw citaat te gebruiken, bij de 1e keer sex vragen ze ook niet wat ze moeten doen toch? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gast Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 Wordt er hier moord & brand geschreeuwd? De TS vraagt 't netjes. Ben het met je eens dat de TS beter moet zoeken, ook gezien z'n berichtgeschiedenis, maar jouw bovenstaande opmerking is weinig behulpzaam. Is het wellicht een idee om het Dream forum af te splitsen in een subforum voor gevorderden en een subforum voor Dream newbies? Het aantal gebruikers lijkt de laatste tijd flink toe te nemen, wat dit soort vragen in de hand werkt. Zomaar een ideetje. Hoe kijk jij daar tegenaan Gerard?
Henksat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: ron1872 Is het wellicht een idee om het Dream forum af te splitsen in een subforum voor gevorderden en een subforum voor Dream newbies? Heeft geen zin. Hier is een Dreambox database, op de PLi site hebben we een Wiki, en Dream zelf heeft genoeg info op hun site staan. Als mensen niet de moeite nemen zichzelf te verrijken met kennis blijf je dat toch houden. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
ferrarisat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 mee eens er hoeft geen exrta forum te komen voor nieuw bee's eerst lezen en proberen is al een oplossing dat mag gezecht worden wij hebben het ook zo moeten leren DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Henksat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Ik weet niet hoe TS zich voelt als hij dit leest, hij moet dit vooral niet persoonlijk opvatten, maar ik blijf het lastig vinden en zie verder ook geen panklare oplossing. Ik lees hier regelmatig, en spit alle nieuwe (DB)berichten vaak door, des te hinderlijker is het als je dezelfde vragen keer op keer voorbij ziet komen, lol. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Harley Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Stel moeimakers, wil je niet helpen, reageer dan niet VU+ Duo2 - PrismCube
ferrarisat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 ik ben geen moeimaker als je alles hebt gelezen heb ik hem wel degelijk geholpen jij zit nu verkeerd DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gerard 76 Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Nu we allen weten hoe we erover denken graag weer ontopic aub.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen