BushWhacker Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Nadorino hoi all. kan ik OpenPLi-unstable-dm800-20100411 installeren via localhos/upgrade.dhtml Als je de toets [naar beneden] indrukt tijden het aanzetten verschijnt er een IP-adres op de display van je box. Typ in FireFox: http://<ip van je db>/ en je komt op de webinterface. Nu kun je de nieuwe firmware uploaden. Nadat het klaar is even booten en .... de tovernaar komt op het scherm. gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
ferrarisat Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: BushWhacker Origineel bericht van: Nadorino hoi all. kan ik OpenPLi-unstable-dm800-20100411 installeren via localhos/upgrade.dhtml Als je de toets [naar beneden] indrukt tijden het aanzetten verschijnt er een IP-adres op de display van je box. Typ in FireFox: http://<ip van je db>/ en je komt op de webinterface. Nu kun je de nieuwe firmware uploaden. Nadat het klaar is even booten en .... de tovernaar komt op het scherm. gr, BW dubbel antwoord nu moet het lukken denk ik DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
eagle Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 sorry hoor,maar ipv "katten'' had je ook een antwoord kunnen geven toch? alles wat je al weet is makkelijk gr eagle
Gast Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Henksat Heeft geen zin. Hier is een Dreambox database, op de PLi site hebben we een Wiki, en Dream zelf heeft genoeg info op hun site staan. Als mensen niet de moeite nemen zichzelf te verrijken met kennis blijf je dat toch houden. In feite heb je gewoon gelijk. De mens wil tegenwoordig het liefst alles op een presenteerblaadje aangeboden hebben. Ik heb me ook een paar weken aardig ingelezen en dan nog blijf je vragen houden of vergeet zaken omdat het een overvloed aan informatie is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen