mereltje Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Twee Iraanse Canadesen kregen toestemming van Roger Waters om "Another Brick In the Wall te coveren bron roger waters fansite Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Sjattuh Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Is dit een U-Tuber? Ik denk door de censuur hiero zie ik helemaal niets... zelfs geen mogelijkheid om de link te pakken zodat ik via een proxy kan kijken. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast schotelkop Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Dan heb ik wel wat moois voor jou een kant en klaren vpn als je die hebben pm mijn dan maar
mereltje Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Geplaatst: 11 april 2010 Hier werkt hij prima Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Gast Opuske Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 gaat nochtans goed hier mooie vid is dat al zeg ik het zelf
Beheerder Michel Geplaatst: 11 april 2010 Beheerder Geplaatst: 11 april 2010 Dat is inderdaad gewoon youtube en als dat bij jou niet werkt, gok ik op een browser probleem. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast Kimble Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Origineel bericht van: Sjattuh Is dit een U-Tuber? Ik denk door de censuur hiero zie ik helemaal niets... zelfs geen mogelijkheid om de link te pakken zodat ik via een proxy kan kijken. Yep, een U-tuber, linkje is Nu zou je hem via een proxy moeten kunnen pakken.
POLAKS Geplaatst: 11 april 2010 Geplaatst: 11 april 2010 Another Brick In the Wall Is in sommige landen verboden!
Sjattuh Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Origineel bericht van: Kimble Origineel bericht van: Sjattuh Is dit een U-Tuber? Ik denk door de censuur hiero zie ik helemaal niets... zelfs geen mogelijkheid om de link te pakken zodat ik via een proxy kan kijken. Yep, een U-tuber, linkje is Nu zou je hem via een proxy moeten kunnen pakken. Thx. Het is censuur, ik zie dat ik mijn land weergave weg heb gehaald... Ik zit in Turkije, die hebben de Tube gebanned, met nog een kleine 400.000 ips ofzo.. net China Edit: Heb het land weer toegevoegd aan mijn profiel. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen