Martijntje Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Ik heb de digitale nota van maart even goed bekeken. De nota begint met openstaand saldo na de laatste nota (betaling maart afgeschreven eind februari), deze wordt onderaan de nota verrekend. Nu komt het mooie: op dezelfde nota worden de maanden maart en april in rekening gebracht. Maart heb ik al betaald maar wordt nog een keer in rekening gebracht in april. De servicedesk gebeld en het uitgelegd, het bedrag wordt verrekend.....maar toch, als ik de rekening niet goed had bekeken..... Moet er wel bij zeggen dat dit na een wijziging van mijn abonnement was. Kijk dus even goed naar je nota!!
Eduard07 Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Dan moet je wel even goed kijken of er niet een herberekening van de vorige maand in is meegenomen. Ik ben het met je eens dat nota's van CD zeer ondoorzichtig zijn. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
klinkie Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Moet er wel bij zeggen dat dit na een wijziging van mijn abonnement was. de meeste foute nota`s kom na wijzigingen. dat kan je wel aan c+ overlaten dat zeg ik ..............linux
Eduard07 Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Maar misschien is het eindbedrag weer wel goed.. Ik kan op zich de sommetjes van CD nooit volgen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
jimny Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Ik heb ook zoiets gehad en uiteindelijk is het allemaal geodgekomen in de volgende nota die veel lager was.
Hensie Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Aha, dus er zijn meer mensen die die fout hebben meegemaakt. CD zal wel bulken van het geld sinds afgelopen maand. Maar na een telefoontje werd beloofd dat komende maand het teveel betaalde zou worden verrekend... We wachten af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen