SatProfi Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Hoi, ik weet niet of het helemaal hier thuis hoort, maar ik ben op zoek naar plastic cases/verpakking voor een Module. Ik heb er al over de jaren steeds weer eentje binnen gekregen als ik ergens een module kocht, maar ik kan ze helaas nergens op het internet vinden van waar je ze los kunt kopen. Het gaat dus om een plastic case, die doorzichtig is, hard plastic, en die je open kunt maken haast net als een cd doosje. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met waar ik deze kan vinden, of wat hier de juiste naam van is. Alvast bedankt!
bellejt Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 gewoon google : plastic case pcmcia. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
SatProfi Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 Geweldig dat is inderdaad wat ik zocht! Bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen