ferrarisat Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 ok ben nieuwschierig naar de andere schotel DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gast Delta Star Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Vervormdt,of niet méér in originéle staat. Delta Star
Moderator ceesv Geplaatst: 12 april 2010 Moderator Geplaatst: 12 april 2010 Ik denk, dat je ontvangst o het randje staat, mede door je ongunstige antenne lokatie, en dat je nu de weersinvloeden en de trajectdemping gaat zien, omdat je nagenoeg geen reserve meer hebt. De signaalsterkte is mede afhankelijk van de trajectdemping aan de uplink en downlink zijde. Daarnaast kan ik mij voorstellen, dat bij een satelliet, die eigenlijk eol is, het downlink signaal tijdens de "satellieten nacht" nog verder omlaag gaat door het ontbreken van voldoende electrische energie. Hier helpt alleen maar een grotere schotel en een beter "zicht" op de satelliet positie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
lujo Geplaatst: 19 april 2010 Auteur Geplaatst: 19 april 2010 Het is dus eindelijk gelukt om foto's van de nieuwe opstelling te nemen. Hier is ie dan, Triax 88 cm: (Even kijken of mensne hier ook deukjes zien?) Voor een vergroting klik hier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen