Sverige Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Vanaf vandaag, Maandag 12 april start een nieuwe reeks. De reeks bestaat uit 8 delen (telkens 2 delen per boek). Kommissaris Winter is politiekommissaris in Göteborg. SVT (Sveriges Television) heeft de 4 laastste boeken over Winter verfilmd. Het gaat over "Rum nummer 10" från 2005, "Vänaste land" från 2006, "Nästan död man" från 2007 och "Den sista vintern" från 2008. De serie werd opgenomen in Göteborg en omgeving vanaf augustus 2009 tot februari 2010. De serie wordt uitgezonden op SVT1 /SVT HD op Maandagen van 21.00 tot 22.00 uur. Er zijn op dinsdag, vrijdag en zondag herhalingen. Magnus Krepper (foto) speelt de rol van Erik Winter. Ringmar (Peter Andersson), Halders (Jens Hultén), Djanali (Sharon Dyall), Bergenhem (Victor Trägårdh) och Öberg (Stig Engström) en anderen.. In de rol van Winters vrouw Angela zien we Amanda Ooms. De trailer : http://svtplay.se/v/1957581/trailer_kommissarie_winter <object width="416" height="258"><param name="movie" value="http://svt.se/embededflash/1957581/play.swf"></param><param'>http://svt.se/embededflash/1957581/play.swf"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="sameDomain"></param><embed src="http://svt.se/embededflash/1957581/play.swf" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="sameDomain" width="416" height="258"></embed></object> - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Amager95 Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Hej Sverige, Tack! Ik had de serie aankondiging al zien staan op SVT World. De serie wordt daarop ook uitgezonden. Het begint vanavond. Morgenmiddag en morgennacht wordt deze aflevering opnieuw uitgezonden. De PVR staat al ingesteld.
Moderator ceesv Geplaatst: 12 april 2010 Moderator Geplaatst: 12 april 2010 Dat is toeval, ik zit dus nu op mijn hotelkamer in Göteburg naar die uitzending te kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Sirius 4 (4.8E) is het ook spannend? kan sirius ook wel vangen hier. ciao True North Rebekka Bakken
Sverige Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 Ik heb nog niet gekeken, omdat ik gisteravond naar de psychothriller op ZDF van 20.15 uur gekeken heb... het is opgenomen van SVT HD, en ik wacht met kijken tot volgende week, dan heb ik het hele boek (=2 afleveringen) in 1 keer om te bekijken. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Golfdiesel Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Hopen dat de BBC deze ook gaat uitzenden net als alle Wallander series. Momenteel loopt er ook weer een op BBC 4. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
matthew_be_wvl Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Op Canvas lopen er ook weer afleveringen van Wallander, maar ik ben niet zeker of het nieuwe of herhalingen zijn. Svenska serier är jättekula för att höra svenska om man läser svenska. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
EuroMarco Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Fantastisch! Gisteravond heb ik het eerste deel op SVT Play Prima via het web gekeken. Echt genoten. Ook de beeldkwaliteit is daar een stuk beter dan de meeste andere Web-TV. Bedankt voor de tip! Marco
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen