sander1977 Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 ik heb een hd abo van canal digitaal met instalatie door een monteur nu heb ik de zeer kleine letters niet gelezen ze komen dat ding alleen plaatsen op de grond en hij staat op het huis dus geen instalatie nou zelf het dak op ik heb hem zelf uitgericht op 19,2 en 23.5 19.2 is goed uitgericht maar op de 23,5 heb ik de regio zenders en mtv HD maar de rest niet wie kan mijn in het westland helpen met het juist uitrichten van de schotel toch zonde om het zo te houden ik hoor het graag of iemand mij kan en wil helpen met een prof. uitricht ding
satencom Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 wat van ontvanger heb je ,vreemd dat je de regionale kanalen wel hebt en de MTV kanalen ook als je de astra 19,2 goed hebt uitgericht dan is vaak de 23,5 ook goed Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
sander1977 Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: satencom wat van ontvanger heb je ,vreemd dat je de regionale kanalen wel hebt en de MTV kanalen ook als je de astra 19,2 goed hebt uitgericht dan is vaak de 23,5 ook goed ik vind het ook erg vreemd. ik denk dat mtv op een andere transponder zit die ik net pak ofzo
satencom Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 maar heb je wel een Philips DSR 7141 zo ja dan zou je zelf ook een satmeter kunnen kopen zo duur zijn die ook weer niet deze bij voor beeld Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Bazel Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 MTVN HD zit op de astra 19.2 Wel vreemd dat de regionalen dan wel binnenkomen. Greetz DM 800hd, Visiosat Bisat G4 13, 19.2, 23.5 en 28,5
sander1977 Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: satencom maar heb je wel een Philips DSR 7141 zo ja dan zou je zelf ook een satmeter kunnen kopen zo duur zijn die ook weer niet deze bij voor beeld hehe heb ik ook maar welke sat ziet ie dan de 19.2 of de 23.5 dat zegt het ding niet ook al met alufolie gewerkt om er 1 af te dekken maar dat wordt hem ook niet
sander1977 Geplaatst: 13 april 2010 Auteur Geplaatst: 13 april 2010 Origineel bericht van: melisa Je hebt pm. thx maar geen pm kan je hem nogmaals sturen
Bazel Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Heb je toevallig niet een losse LNB zodat je hem goed uit kunt richten op de 19.2 Daarna de duo lnb er weer in en iets schuin zetten met de waterpaszou voldoende moeten zijn. DM 800hd, Visiosat Bisat G4 13, 19.2, 23.5 en 28,5
satencom Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 hehe heb ik ook maar welke sat ziet ie dan de 19.2 of de 23.5 dat zegt het ding niet ook al met alufolie gewerkt om er 1 af te dekken maar dat wordt hem ook niet ---------------------------------------------------------------- nou kijk je zegt nu wel hehe maar ik kan niet zien wat wel hebt en niet hebt het is alleen maar je helpen natuurlijk nou als je goedkope meter hebt die ziet alleen maar de 19, 2 daar heb in persiepe genoeg aan zo als bazel het zegt kan het ook Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen