freaky Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is: -welke telefoons er rechtstreeks streams van een dreambox kunnen afspelen. -welke telefoon er met tussenkomst van een PC met VLC server of andere oplossing Ik heb het nu zelf aan de gang op mijn Nokia N900. Dit zonder tussenkomst van een pc. Ik heb via mozilla firefox op mijn N900 de stream opgeslagen. Deze heb ik hernoemt naar de zender en geplaats in een nieuwe map. Nu kan ik met KM player de hernoemde opgeslagen linkjes openen en dan begint hij netjes te spelen. Ik moet zeggen dat is mij op nog geen enkele telefoon gelukt. Ik heb overigens begrepen dat er ook een VLC voor de N900 aan zit te komen . Wat trouwens wel mooier zou zijn, is om vanuit de webbrowser op het tv icoontje te kunnen klikken. En dat dan KM player opent, nu gebruikt deze de standaard mediaplayer. Iemand misschien nog een idee hoe je dit kunt aan passen op de N900 ? Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
rufryders69 Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 ik heb ook N900, ga ik ook kijken of het mij lukt....? lijkt mij goede onderwerp. ik volg wel grtz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen