Sjattuh Geplaatst: 12 april 2010 Geplaatst: 12 april 2010 Niet ergens binnenkort op T.V. Geluids kwaliteit is slechter dan wat ik in lange tijd heb gehoord. Axl is niet herkenbaar, het is dat ze stemgeluid onmiskenbaar is. Het zijn natuurlijk niet de old school bandleden. Publiek overstemt soms de opnames. Zo gaaf om weer eens wat van G'n'f'R' te zien. Voor de liefhebbers. Acoustic Set: 1.Welcome To The Jungle 2.Used To Love Her 3.Sweet Child O' Mine 4.Knockin' on Heaven's Door 5.Paradise City 6.Patience Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 Het zijn volgens mij telefoon opnames, ik heb hem van een torrent site. Ik pomp ze wel naar mijn site. PM over 15m ofzo. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 Het gaat wat langer duren ivm de grootte. Ik stuur je PM zodra het gereed is met een link. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
gideon Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Deze show kun je ook via FTD vinden als je bekend bent met nieuwsgroepen. Daar is ie als dvd te downloaden in goede kwaliteit. Heb hier ook de show van Osaka en Brazilie al op dvd.
Sjattuh Geplaatst: 15 april 2010 Auteur Geplaatst: 15 april 2010 Ik loop al een poosje te klooien met FTD's, maar kan er geen peil op trekken... p.s. de upload duurt langer dan verwacht... zal wel met een stofwolk te maken hebben... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Beheerder Michel Geplaatst: 15 april 2010 Beheerder Geplaatst: 15 april 2010 Wat heeft dit te maken met een TV uitzending als het nergens te bekijken is? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
wortellica Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 ik ben hier niet zo bekend mee , moet me mischien hier maar eens in verdiepen.
Sjattuh Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Geplaatst: 16 april 2010 Ik krijg hem niet omhoog gepompt Rond de 600mb blijft FTP mij eruit gooien. Ik kan je de torrent sturen? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
D.Quijote Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Ik ben nu de tor aan het downloaden, als het mee zit is hij in een uurtje binnen. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
wortellica Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 als je dat wilt doen graag alvast bedrankt voor de moeite grz
djpetit Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Ik hou hier wel van de oude Guns, maar volgens mij zit hij ook in een verkeerd forum ?? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen