Gast wanderer Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Zie tot mijn verbazing op de site van Online dat ze de tarieven verhoogd hebben....bof ik even heb net een maand geleden mijn abbo (20mb/20€) met 2 jaar verlengd en ook telefonie totaal voor 10€/mnd voor 2 jaar afgesloten.... Zie:
Hageneis Geplaatst: 13 april 2010 Geplaatst: 13 april 2010 Aan de andere kant is er nu ook een abo met 4 Mbit down voor 5 euro minder bijgekomen voor wie daar genoeg aan heeft c.q. te ver van de centrale zit. Upload is dan nog steeds 1 Mbit. Beltarieven zijn trouwens ook flink gestegen bij de nieuwe abo's! Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
SAN256 Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Tja, mij abonnement loopt over 2 maanden af, is het zo dat als ik zelf de abonnement niet opzeg dat ik gewoon 't zelfde bedrag betaal. of wordt dit automatisch aangepast aan de nieuwe tarieven.
gerrit B Geplaatst: 14 april 2010 Geplaatst: 14 april 2010 Je sluit altijd af voor een bepaalde periode en altijd met een actie prijs. Daarna ga je de volle mep betalen als je niet zelf actie onderneemt. Beter is om voor de tijd even met hun te bellen om af te spreken wat je het beste kunt doen. Vaak is het zo dat als je aangeeft dan op te willen zeggen ze nog wel ergens een betere aanbieding hebben liggen. Natuurlijk wel eerst even rondkijken wat de rest heeft, maar wat mij opvalt is dat het aardig rustig is en de aanbiedingen, zoals die er enkele jaren geleden nog waren, nu nog maar weinig voorkomen. Het lijkt er aardig op dat iedereen zo ongeveer dezelfde prijzen aan het hanteren is en op 20 euro voor 20 MB aan internet zit. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
SAN256 Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Gerrit B, Bedankt voor je uitgebreide antwoordt.
cosmos Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Houd dit goed in de gaten, bij mij hebben ze nadat ik pas na 12 maanden had opgezegd allemaal vreemde bedragen in rekekning gebracht. Ze brachten inneens 9,95 Line sharing in rekekning. Virusscan 1 euro nog wat en firewall 1 euro en nog een beetje ook hadden ze meteen het abonnement verhoogd met 5 euro. Nadat ik ze hierover belde vertelden ze mij dat ik mee deed voor een actie tarief, terwijl ze destijds adverteerden met "blijven in prijs verlaagd" 20 MBit 19,95 Ik heb meteen het bedrag gestorneerd met een brief erachteraan, email zijn ze niet te bereiken, alleen telefonisch via een duur 0900 nummer. Ben er nu gelukkig van af maar achteraf voelde ik mij best genaaid door Online/Orange/Wanadoo DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Gast Kimble Geplaatst: 15 april 2010 Geplaatst: 15 april 2010 Snelheid is ook aangepast. Deed ik voorheen de test op online dan was het max. 4 Mb hier, nu volgens de site 8 Mb. De gratis snelheidsverhoging a la KPN kost bij hun wel Euries. Pak ik nu mijn Online verbinding, dan staat ie op 4 Mb. Belletje naar Online. Verhoging kan, maar wel even nieuw abo 24 maanden (echter wel nieuw modem). Wat is wijsheid. Overstappen naar andere provider met Internet + Bellen of bij Online blijven. (Probleem is geen kabel in dit dorp, wat ook niet komen gaat). Zit iig niet aan het contract "vast", en kan overstappen.
Daemyon Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: cosmos Houd dit goed in de gaten, bij mij hebben ze nadat ik pas na 12 maanden had opgezegd allemaal vreemde bedragen in rekekning gebracht. Ze brachten inneens 9,95 Line sharing in rekekning. Virusscan 1 euro nog wat en firewall 1 euro en nog een beetje ook hadden ze meteen het abonnement verhoogd met 5 euro. Nadat ik ze hierover belde vertelden ze mij dat ik mee deed voor een actie tarief, terwijl ze destijds adverteerden met "blijven in prijs verlaagd" 20 MBit 19,95 Ik heb meteen het bedrag gestorneerd met een brief erachteraan, email zijn ze niet te bereiken, alleen telefonisch via een duur 0900 nummer. Ben er nu gelukkig van af maar achteraf voelde ik mij best genaaid door Online/Orange/Wanadoo Als men je een non linesharing toeslag in rekening brengt dan heb je waarschijnlijk je vaste kpn nummer geporteerd naar een andere telefoonaanbieder, KPN is "slim" en rekent isp's een boete als deze alleen een dsl signaaltje naar het isra punt sturen. Helaas.... Ik werk bij een isp en heb er veel mee te maken. Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
Ou-Tannu Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 tja blijft er niet veel ISP over die echt voor 2 tientjes leveren.. zal mij benieuwen als ik ook ooit meer moet betalen aan mn ISP.. betaal maar 19,95 voor een 20mbit lijn ( bellen doen we via kpn ) en normaal is zo`n lijn bij ze 44,95 maar door t op de fles gaan van mn vorige ISP.. waar t dus 19,95 koste destijds... en contract overnames etc etc is het nog steeds 19,95 zal me benieuwen... ( en anders stappen we over naar die blonde dame ) Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Daemyon Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: Kimble Snelheid is ook aangepast. Deed ik voorheen de test op online dan was het max. 4 Mb hier, nu volgens de site 8 Mb. De gratis snelheidsverhoging a la KPN kost bij hun wel Euries. Pak ik nu mijn Online verbinding, dan staat ie op 4 Mb. Belletje naar Online. Verhoging kan, maar wel even nieuw abo 24 maanden (echter wel nieuw modem). Wat is wijsheid. Overstappen naar andere provider met Internet + Bellen of bij Online blijven. (Probleem is geen kabel in dit dorp, wat ook niet komen gaat). Zit iig niet aan het contract "vast", en kan overstappen. Misschien is het handig om te kijken welke netwerkproviders via de wijkcentrale waar je op aangesloten zit, kunnen leveren. Aan de hand daarvan kun je misschien een beter keuze maken w.b. een nieuwe isp. De afstand tot de wijkcentrale is van groot belang welke linespeed je kunt halen... Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
Daemyon Geplaatst: 16 april 2010 Geplaatst: 16 april 2010 Origineel bericht van: Ou-Tannu tja blijft er niet veel ISP over die echt voor 2 tientjes leveren.. zal mij benieuwen als ik ook ooit meer moet betalen aan mn ISP.. betaal maar 19,95 voor een 20mbit lijn ( bellen doen we via kpn ) en normaal is zo`n lijn bij ze 44,95 maar door t op de fles gaan van mn vorige ISP.. waar t dus 19,95 koste destijds... en contract overnames etc etc is het nog steeds 19,95 zal me benieuwen... ( en anders stappen we over naar die blonde dame Die blonde dame is een goede optie, tel + internet voor een laag bedrag en geen non linesharing toeslag (nee ik werk niet voor die isp, heb alleen een lijn van de blonde dame). Ik heb zelden of nooit storingen en telefonie is betrouwbaar en van goede kwaliteit. Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD 80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3 Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.
Ou-Tannu Geplaatst: 17 april 2010 Geplaatst: 17 april 2010 precies en ik heb een internet only abbo van de partij die het tech gedeelde afhandeld voor de ISP met de blonde dame Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Mr_Virtual Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: SAN256 Tja, mij abonnement loopt over 2 maanden af, is het zo dat als ik zelf de abonnement niet opzeg dat ik gewoon 't zelfde bedrag betaal. of wordt dit automatisch aangepast aan de nieuwe tarieven. Het oude contract geldt dan nog steeds voor jou. Als ze wijzigingen doorvoeren, of dat nu gedurende het contract is of erna, je hebt dan altijd het recht om de overeenkomst dan te ontbinden.
Gast wanderer Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 dacht toch werkelijk dat deze draad gisteren veeeel langer was....is er soms in geknipt?
Gast wanderer Geplaatst: 20 april 2010 Geplaatst: 20 april 2010 Origineel bericht van: wanderer dacht toch werkelijk dat deze draad gisteren veeeel langer was....is er soms in geknipt? o hoe dom van me, ik heb me vergist, nog niet uitgeslapen denk ik, met 1000 excuses voor de verwarring.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen